Szervezeti egység címe: H-6721 Szeged, Felső Tisza-part 16. I. emelet
Szervezeti egység vezetője: Dr. Nagy Paulina igazgató
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági Szervezet szervezeti struktúrájának átalakítását követően 2017. augusztus 1-től látja el feladatait a Beszerzési Igazgatóság, mely a Beszerzési Iroda, Közbeszerzési Iroda és a Nemzetközi Utazásszervezés fúziójából jött létre.
Az Igazgatóság elhelyezkedése az Egyetem szervezeti rendszerében:
Az Igazgatóság munkáját az igazgató irányításával végzi összehangolva az Egyetem funkcionális szervezeteivel és gazdálkodó egységeivel.
A Beszerzési Igazgatóság küldetése, missziója:
Az alapanyagok, félkész- és késztermékek, valamint a kapcsolódó információk, származási helyről (gyártóktól/ viszonteladóktól) felhasználási helyre (SZTE egységei) történő hatásos és költséghatékony áramlásának tervezési, megvalósítási és irányítási folyamata, a tanszéki/intézeti elvárásoknak megfelelés szándékával.
Továbbá az Egyetem szerteágazó szolgáltatási igényeinek kézzelfoghatóvá tétele a sikeres beszerzés érdekében, és a szerződött szolgáltatók munkájának ellenőrzése mellett a szolgáltatások költséghatékony menedzselése.
Tevékenységi terület:
Az Iroda feladatait a SZTE 11 Kara + az Általános Orvostudományi Kar Elméleti Intézetei, (mintegy 340 különböző „egység” tanszék, intézet), a Központi Szervek, Kollégiumok valamint a Tudásközpontok részére végzi.
Beszerzési Iroda:
- Anyag/eszköz és szolgáltatás beszerzések lebonyolítása (meglévő tenderekre, új tendereljárások előkészítésével, értékhatár alatti eljárásrenddel /WEBRA/, központosított közbeszerzés keretén belül).
- Adatszolgáltatások (eseti).
- Adatszolgáltatások (rendszeres):
- Egyetemi fenntartható fejlődési stratégia,
- Hulladékgazdálkodási terv,
- nettó 1 mFt-ot meghaladó szerződések nyilvántartása és megküldése EMMI részére,
- teljesítésigazolók nyilvántartása,
- átláthatósági nyilatkozatok nyilvántartása,
- Közadatok szolgáltatása, 18/2005 (XII.25) IHM rendelet alapján.
- WEBRA adatok szolgáltatása, panaszhelyzetek kezelése
- Pályázati források szabályos felhasználásának biztosítása, projekt előrehaladási jelentések (PEJ, záró PEJ) elkészítéséhez szakmai segítségnyújtás.
- Szerződéssel lefedett általános szolgáltatások menedzselése (takarítás, hulladékszállítás, költöztetés, rovar- és rágcsálóirtás stb.).
- Eszközök javításával, karbantartásával kapcsolatos ügyintézés (mérlegek, hűtőszekrények, laboreszközök, irodatechnikai eszközök stb.).
- Közbeszerzési eljárásokban való részfeladatok.
- Egyetemi ingatlanok sajáterős gondozása.
- Szerződések, megrendelések EOS rendszerbe történő felvitele
Közbeszerzési Iroda:
- Közbeszerzési terv összeállítása
- Közbeszerzési eljárások lebonyolítása:
- közbeszerzési eljárás indításával kapcsolatos egyetemi és hatósági engedélyezések ügyintézése,
- ajánlati/ajánlattételi felhívás előkészítése,
- összefoglaló tájékoztatás elkészítése,
- közbeszerzési dokumentum előkészítése,
- közbeszerzési dokumentum elérhetővé tétele a gazdasági szereplők részére,
- esetleges hiánypótlások teljesítése,
- beérkező ajánlatok átvétele, feldolgozása, szükséges jegyzőkönyvek elkészítése,
- hiánypótlási felhívások dokumentálása,
- kiértékelés előkészítése,
- nyertes ajánlattevővel megkötendő szerződés előkészítése,
- saját tenderek adatainak közzététele,
- közbeszerzési eljárások adatainak közzététele,
- jogorvoslati eljárások dokumentálása, adatszolgáltatás,
- döntőbizottsági határozatokkal kapcsolatos ügyintézés,
- szerződés teljesítésének nyomon követése,
- kapcsolattartás a közbeszerzési eljárásokat felügyelő, ellenőrző szervezetekkel, a kért adatszolgáltatások teljesítése,
- szerződés nyilvántartás kialakítása, kezelése, fejlesztése,
- Kbt. és vonatkozó jogszabályok, ill. azok módosításainak figyelemmel kísérése,
- éves statisztikai összegzés összeállítása.
Nemzetközi Utazásszervezés:
- Központosított közbeszerzés keretein belül, pályázatokból és egyéb intézményi forrásokból finanszírozott repülőjegyek, szállások, utazáshoz kapcsolódó biztosítások, külföldi vasúti jegyek, hajó-, nemzetközi autóbusz és kompjegyek beszerzése, külföldi és belföldi reptéri transzfer, konferencia regisztráció és vízum illetve esetenként a célországban autóbérlés ügyintézése.
- A szolgáltatások megrendelését követően kiállított számlák kezelése, leigazoltattatása, és a Pénzügyi Irodába időben történő eljuttatása.
- A külföldi kiküldetéssel kapcsolatos szolgáltatások, illetve egyéb az Egyetemen folytatott munkavégzéshez szükséges, kizárólag online megvásárolható termékek és szolgáltatások VIP kártyával történő ügyintézése.
- Bővebb információ a www.u-szeged.hu/szteutazas oldalon található.
Munkatársaink és elérhetőségek