2024. március 28., csütörtök

SZTE GMF 2012/14. számú főigazgatói körlevél: irodatechnikai szolgáltatások igénybevétele

Figyelemmel a 1036/2012. (II.21.) Kormányrendelet informatikai és irodatechnikai eszköz beszerzésre vonatkozó tilalmára, mely alapvetően nem engedélyezi új irodatechnikai eszközök (pl: fénymásolók, nyomtatók) vásárlását (kivéve uniós kereteket), a Szegedi Tudományegyetem multifunkciós irodatechnikai eszközök teljeskörű üzemeltetésére keretmegállapodásos közbeszerzési eljárást folytatott le.

 

Az eljárás a szakmai szolgáltatók által kihelyezett multifunkciós gépek teljeskörű üzemeltetési szolgáltatás vásárlását preferálja, mely módszer számos költséghatékony referenciával rendelkezik más felsőoktatási és költségvetési intézményekben, valamint az egyetemünk egyes karain is. Az eljárás eredményeként céggel keretmegállapodás szerződés aláírására került sor, akik közül a jövőben az egyetem önállóan gazdálkodó egységei választhatnak a verseny újraindításával.

 

A mellékelt főigazgató körlevél ennek legfontosabb tudnivalóit mutatja be, mely alapján akár már október hónapban indítható eljárás meglévő vagy akár új multifunkciós berendezések teljeskörű üzemeltetésére.

 

További részletek a mellékletben találhatók.

 

Üdvözlettel:

 

Dr. Majó Zoltán

gazdasági és műszaki főigazgató


Részletes főigazgatói körlevél letöltése


SZTE irodatechikai multifunkciós árak letöltése

Szolgáltatási igénylőlap letöltése

SZTE multifunkciós irodai eszközök igényspecifikácó letöltése