Szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától (2016. május 01-től) számított 48 hónapig tartó időszak. A szerződéses időszak lejártát követően felek a készülék műszaki állapotának és a szerződéses árnak a felülvizsgálatát követően közös megegyezéssel meghosszabbíthatják a szerződést. Bérlő fenntartja a jogát arra, hogy a szerződéses időszak lejártát követően fénymásoló gép kihelyezésére teljes körű üzemeltetéssel új eljárást folytasson le. Ebben az esetben az új eljárást lezáró szerződés megkötésével az esetlegesen meghosszabbított szerződés azonnali hatállyal megszűnik.
A beszerzés ismertetése:
A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.
A SZTE ÁOK DH Kommunikációs Iroda részére 1 db új fénymásoló gép kihelyezése teljes körű üzemeltetéssel. Az igényelt fénymásoló gép paraméterei:
Elvárások a szerződéses időszak alatt:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be szakemberét önéletrajza csatolásával.
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár (nettó Ft/lap) |
Ajánlati ár (bruttó Ft/lap) |
Súly-szám |
színes/A4 lap |
|
|
1 |
fekete-fehér/A4 lap |
|
|
1 |
Ajánlatkérő a táblázat soraira megadott bruttó egységárak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő lapon A/4 méretű lapot ért. Ajánlattevő köteles az ajánlati árát a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet. Ajánlattevő minden hónapban jogosult az ajánlati egységára alapján 1500 lapnak megfelelő TÜSZ havidíj leszámlázására utólag az érintett hónapot követő hónap 1-től, abban az esetben is ha az 1500 laptól kevesebb másolás/nyomtatás történik az adott hónapban. Ajánlattevő továbbá a TÜSZ havidíjon felül, a bejelentett számlálóállás alapján az adott hónapban az 1500 lapot meghaladó lapszámot az ajánlati egységárai alapján szintén jogosult leszámlázni. Ajánlatkérő köteles az adott hónapban másolt lapszámról a következő hónap első napján, amennyiben ez munkaszüneti nap az ezt követő első munkanapon a gép számlálóállását megküldeni a Szolgáltatónak.
Figyelem! Ajánlattevő a teljes körű üzemeltetés körében a kihelyezett eszköz üzemeltetésére a megadott áron felül a szerződés időtartama alatt nem számíthat fel semmilyen többletköltséget, annak a fogyóanyagokon, beleértve a fénymásoló tonert is és a munkadíjon felül a meghibásodás esetén felmerülő javítási költségeket is tartalmaznia kell. Ajánlattevő a gép helyszínre történő kihelyezéséért kiszállítási díjat nem számíthat fel, valamint köteles a gépet ingyenesen üzembe helyezni és a használatát térítésmentesen betanítani.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítésigazolást követően havonta az érintett hónapot követő hónap 1-től 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít. Nyertes ajánlattevő köteles az 1 lapra megadott egységárai alapján a havonta bejelentett számlálóállás szerint, ténylegesen másolt lapszámnak megfelelően elszámolni. Amennyiben a másolt lapszám az adott hónapban nem éri el az 1500 lapot, akkor is jogosult az egységára alapján 1500 lapnak megfelelő TÜSZ havidíj leszámlázására.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
SZTE ÁOK DH Kommunikációs Iroda
(6725 Szeged, Tisza L. krt. 107. I.em. 131.)
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B