Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PSZ06240


Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást módosította. Tekintettel a módosítás időpontjától az ajánlattételi határidőig hátralévő rövid időre, Ajánlatkérő az ajánlattételi hatrádőt 2016. március 18. 13 óráig meghosszabbította.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (6720 Szeged, Dóm tér 9.) lézereinek eseti megrendelés alapján történő javítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PSZ06240

Ajánlattételi határidő: 2016. március 18 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016. március 29-től számított 1 évig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (Szeged, Dóm tér 9.) lézereinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbiakban felsorolt gyártók által forgalmazott különböző típusú lézerek javítását kell végeznie, azok meghibásodása esetén:

  • Quantel
  • Newport - Spectra Physics - FemtoLasers

  • Thorlabs

  • Melles Griot

  • Laser Quantum - Venteon
  • Coherent
  • Jenoptik
  • RGB Laser
  • Roithner
  • Nel
  • Fittel
  • Universal Laser Systems
  • Guangzhou Gabriel Optic-Electronic Ltd
  • LLG
  • Gentec
  • Photonics Industries
  • Lighthouse Photonics

A felsorolt gyártók névsora változhat új, más gyártó által forgalmazott lézer/ek beszerzése esetén.

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
  • Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a lézerek meghibásodásának a bejelentésére.
  • Vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 24 órán (1 munkanapon) belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a lézer biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha a lézer csak kizárólag külföldön javítható.
  • Vállalkozó a helyszínen nem javítható lézer elszállítása esetén, amennyiben a javítás csak külföldi alvállalkozó bevonásával külföldön végezhető el, akkor vállalkozó előzetes szállítási költségkalkulációt készít, melyet Megrendelővel leigazoltat. Ezen leigazolt költség a javítás leigazolt óradíjával együtt képezi a számla alapbizonylatát.
  • Vállalkozó köteles az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített optikai elemekre 3 hónap, b./ egyéb (elektronika, optomechanikai alkatrészek stb.) 1 év garanciát vállal, illetve amennyit a gyártó vállal.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.


Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 70

Eseti javítás rezsióradíja: nettó ………,- Ft/óra, azaz bruttó ……..,- Ft/óra

Reagálási idő: 15

Reagálási idő: ………. óra
































































































































































































































































Ajánlatkérő reagálási időn a hiba telefonon, faxon, e-mail-en történő bejelentésétől a vállalkozó részéről a fenti kommunikációs csatornák egyikén a kapcsolatfelvétel időpontjáig eltelt időt érti. Vállalkozó a hibabejelentéstől számított, megadott reagálási időn belül köteles felvenni a kapcsolatot az Ajánlatkérővel.
Kiszállási díj: 7 Kiszállási díj: nettó ……….,- Ft/alkalom, azaz bruttó ………,- Ft/alk.
Újonnan beépített optikai elemekre vállalt további garancia: 4

Újonnan beépített optikai elemekre vállalt további garancia: ……….. hó































































































































































































































































Ajánlatkérő ezen bírálati szempont alatt a szerződéses feltételeknél kötelezően előírt garancia időn túl vállalt garanciát érti.
































































































































































































































































Egyéb elemekre vállalt további garancia: 4

Egyéb elemekre vállalt további garancia: ……….. hó































































































































































































































































Ajánlatkérő ezen bírálati szempont alatt a szerződéses feltételeknél kötelezően előírt garancia időn túl vállalt garanciát érti.


































































































































































































































































További információk:

Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

 

Ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló, eljárás tárgya szerinti szolgáltatás megrendelése esetében a jelen eljárást alkalmazni.


Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az Ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 5 év során a fent felsorolt gyártók közül minimum 3 különböző gyártó által forgalmazott lézerek javításáról/szervizeléséről, mely javítások összértéke elérte a minimum nettó 3.500.000,- Ft-ot.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a javított/szervizelt lézer gyártóját (minimálisan a fent felsorolt gyártók közül 3 gyártó lézere) szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő rendelkezzen érvényes szakmai felelősségbiztosítással.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

Fizetési feltételek:

Vállalkozó minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Vállalkozó köteles az egyes javításokat követően a megadott óradíja alapján a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Vállalkozó a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint a lézer esetleges elszállításának (akár külföldre is) a költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Börzsönyi Ferenc, műszaki szolgáltató SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (62) 544-420

email: borzsonyif@titan.physx.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: RK Tech Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 000 000,-Ft+ÁFA