Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PSZ06056
Ajánlattételi határidő: 2016. január 25 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szorgalmi időszak: 2016. február 12-13-14., 2016. március 4-5-6., 2016. április 1-2-3.; Vizsgaidőszak: 2016. május 17-től 2016. július 2-ig.
A beszerzés rövid ismertetője:
Szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési szak lebonyolításához termek bérlése.
A bérlendő termekhez információk:
- Előadások és szemináriumok tervezett időpontjai (szorgalmi időszak): 2016. február 12-13-14., 2016. március 4-5-6., 2016. április 1-2-3.
- Vizsgák tervezett időpontjai: 2016. május 17-től 2016. július 2-ig, tervezetten 6 alkalom
- Bérlendő termek típusai:
-
Nagy terem: min. 60 fő befogadására alkalmas előadóterem, mely legyen berendezve székekkel és padokkal vagy lehajtható írófelületű konferenciaszékekkel;
-
Kis terem: min. 35 fő befogadására alkalmas tanterem, mely legyen berendezve székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel.
- A felsorolt termek mindegyikét egy adott épületben kell biztosítania Bérbeadónak.
- Teremhez kapcsolódó egyéb igények: szükség esetén a termekhez biztosítani kell az előadó részére táblát íróeszközzel, 1 db írásvetítőt, vetítővásznat, projektort.
- A fenti időpontokban előzetesen tervezett teremigény:
Termek bérlésének tervezett időpontja
|
Termek bérlésének tervezett időtartama, bérlendő termek tervezett típusa
|
9.30-tól 13.30-ig
|
14.00-tól 18.00-ig
|
Szorgalmi időszak
|
2016. február 12.
|
1 db nagy terem
|
1 db nagy terem
|
2016. február 13.
|
1 db nagy terem
|
1 db nagy terem
|
2016. február 14.
|
1 db nagy terem
|
1 db kis terem
|
2016. március 4.
|
1 db nagy terem
|
1 db nagy terem
|
2016. március 5.
|
1 db kis terem
|
2 db kis terem
|
2016. március 6.
|
1 db kis terem
|
1 db kis terem
|
2016. április 1.
|
2 db kis terem
|
2 db kis terem
|
2016. április 2.
|
1 db nagy terem
|
1 db nagy terem
|
2016. április 3.
|
1 db nagy terem
|
1 db nagy terem
|
Vizsgaidőszak
|
2016. május 17-től
2016. július 2-ig
|
2 óra időtartamra
|
Tervezetten 6 alkalomra 1 db kis terem
|
A megadott időpontok, időtartamok és bérelni kívánt terem-típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
A bérleti díj összegét az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:
Terem típusa
|
Tervezetten bérlendő óraszám
|
Bérleti díj
(Ft/óra)
|
Bérleti díj (Ft/ terv. össz. óra)
|
„Nagy” terem
|
44
|
|
|
„Kis” terem
|
52
|
|
|
Mindösszesen:
|
|
Ajánlatkérő oktatási célra kívánja bérelni a termeket, melynek megfelelően a felszámított bérleti díj ÁFA-mentes, vagyis az 1 órára, és a tervezetten bérlendő óraszámra megajánlott bérleti díjak nem tartalmazhatnak ÁFA-t.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott árakat fogja értékelni.
A megadott időpontok, időtartamok és a megadott időpontokra megnevezett terem típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval. Az elszámolás az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a ténylegesen bérelt teremtípusokat, azok bérlésének időpontjait és bérelt óraszámait a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Érvényes ajánlat feltételei:
- A Bérbeadó által biztosított épületnek rendelkeznie kell minimum:
- 1 db min. 60 fő befogadására alkalmas előadó teremmel;
- 2 db min. 35 fő befogadására alkalmas tanteremmel;
Figyelem!!! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az általa biztosított épület rendelkezik a felsorolt típusú tantermekkel.
- Bérbeadónak a bérlendő termekkel rendelkező épületet Budapesten, a Nyugati és Keleti pályaudvaroktól tömegközlekedéssel jól megközelíthetően, az adott tömegközlekedési eszköz megállójától (gyalogos megközelítéssel) 300 m-es körzetben kell biztosítania.
Figyelem!!! Ajánlattevő ajánlatában nevezze meg az épületet, valamint adja meg az épület címét és elérhetőségét, ahol a bérelni kívánt termeket biztosítja. A fenti paramétereknek nem megfelelő épület megadása esetén Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelennek tekinti, és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Fizetési feltételek: Bérbeadó a bérleti díjról 2 db számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:
- 2016. április 4-én: a szorgalmi időszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően;
- 2016. július 4-én: a vizsgaidőszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően
A számlák összege a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zergényi Barbara, intézeti előadó SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, tel: +36 (62) 544-163
email:
barbarazergenyi@edu.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola, 1096 Budapest, Vendel u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 361 600,-Ft+ÁFA