Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PSZ14556
Ajánlattételi határidő: 2025. április 09 11:10
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírástól) számított fél év. Megrendelő előteljesítést elfogad.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Science Park (6728 Szeged, Budapesti út 9.) üzemeltetési engedély megszerzésének feltétele, hogy az egyetem kiépített működő informatikai alépítményes hálózata az e-közműves rendszerbe fel legyen töltve, illetve legalább 6 hónapig folyamatos 0-24 órás kiszolgálást nyújtson az e-közmű portálon keresztül bejövő megkereséseknek.
A megvalósítandó feladatok:
- Az SZTE regisztrálása az e-közmű rendszerben.
- ESRI SHP fájlok előállítása dwg rajzokból az e-közmű részére (4,1 km)
- Adatbázis feltöltése a geoszerverre
- A geoszerver 0-24 órás üzemeltetése
- E-közmű kérés kiszolgálása
Teljesítési határidők:
- Az SZTE regisztrálása az e-közmű rendszerben.
- ESRI SHP fájlok előállítása dwg rajzokból az e-közmű részére (4,1 km)
- Adatbázis feltöltése a geoszerverre
feladatokra a szerződéskötést követően 60 naptári nap,
- A geoszerver 0-24 órás üzemeltetése
- E-közmű kérés kiszolgálása
feladatokra a szerződéskötést követően fél év.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság
Dr. Bene Zita
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolásokat követően 2 db számla benyújtására jogosult, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Az 1. számla a szerződés aláírásától számított 60 napra, az 1-3 pontban foglalt megvalósítandó feladatok összegéről, a 2. számla a szerződés aláírásától számított fél évre, a 4-5. pontban foglalt megvalósítandó feladatok összegéről.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dobó Gábor, stratégiai projektek, muszaki projektkoordinátor SZTE Stratégiai és Fejlesztési Foigazgatóság, tel: +36 30 631-9743
email:
dobo.gabor@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.