Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13831

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Kollégiumok területén udvar takarítási és parkgondozási feladatok ellátása.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13831

Ajánlattételi határidő: 2024. április 26 08:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2024.06.01-2025.05.31-ig kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Parkrendezési, gondozási, a parkok területén megtalálható védett és egyéb fák teljes-körű fenntartási munkái. Ősszel az avar eltakarítása, elszállítása. Télen hóeltakarítási és jégmentesítési feladatok ellátása (szükség esetén, Ajánlatkérő jelzése alapján a hó-, jégcsap- és csúszásveszélyes helyek szalaggal való körbekerítése).

Munkafeladatok:

Az elvégzendő munkanemek a szerződésben foglalt területekre:

Általános, évszaktól független feladatok:

  1. A szerződésben foglalt területek szilárd burkolatainak tisztántartása, takarítása, gondozása.
  2. A járdák, járdaszegélyek napi seprése, (amennyiben az időjárási körülmények lehetővé teszik).
  3. A szerződésben foglalt területeken található közterületi szemétgyűjtők, hamutartók napi ürítése, szemeteszsákok biztosítása és cseréje, szükség esetén a szemétgyűjtők, hamutartók fertőtlenítése, tisztítása.
  4. A lehullott, kisebb-nagyobb faágak eltakarítása, elszállítása, különös tekintettel a menekülő útvonalakra. (Viharkár esetén menekülő útvonalban legkésőbb 40 percen belül, egyéb területeken legkésőbb 2 órán belül meg kell kezdeni az eltakarítási feladatokat.)
  5. Az elvégzendő munkanemek körében, valamennyi időszakban felsorolt szolgáltatások biztosítása eseti megrendelésre.
  6. A parkosított területeken lévő fák, dísznövényeket megtámadó gombák, fertőzések, rovarok elleni védelem, permetezés.

 

Téli időszakban:

  1. Területi prioritások alkalmazásával (mellékelt térképvázlatok szerint):
    1. a szerződésben foglalt területek jég- és csúszásmentesítése,
    2. hóeltakarítási feladatok elvégzése,

különös tekintettel a menekülő útvonalakra. Ajánlattevő napszaktól függetlenül biztosítsa a hóesés vagy ónos eső kezdetét követően 1 órán belül a hóeltakarítási és csúszásmentesítési munkák megkezdését. Szükség estén a Diszpécser szolgálat (vagy illetékes épületfenntartási felelős) riasztja az előre leadott telefonszámon Vállalkozó képviselőjét.

  1. Ha az időjárási körülmények indokolják, biztosítsa, hogy 2 cm-nél nagyobb összefüggő hóréteg ne alakuljon ki az I. prioritási területeken (utcafront), 5 cm-nél nagyobb pedig a II. prioritási területeken (belső udvar).
  2. Továbbá, ha az időjárási előrejelzés indokolja, az útfelületeken és a járdák felületén a jégképződést megelőző szóróanyag kijuttatása, só, útkáli, vinasz vagy egyéb anyag használatával a jogi előírásoknak megfelelően, törekedve a leginkább környezetkímélő megoldásra. A fás szárú növények védelméről szóló 346/2008. (XII. 30.) Korm. rendeletnek megfelelően, térköves felületeken pl. Zeokál, Kalciumklorid, az Egyetem kezelésében lévő aszfaltos, betonos felületeken a hagyományos sós homok is használható csúszásmentesítésre.

 

Tavaszi, Nyári, Őszi időszakban:

  1. Zöldterületeken, parkosított felületeken fű és szegélyvágási munkák elvégzése, minimum 2 hetente, ha indokolt hetente,
  2. fák gallyazása a szükséges lombkorona gyérítési munkák elvégzése, minimum egy alkalommal kora tavasszal zöldellési időszakot megelőzően, további alkalmakkal eseti igényre,
  3. bokrok, bukszusok, cserjék gondozása, metszése, havi rendszerességgel,
  4. hulló levél- avar takarítása, elszállítása, őszi időszakban legalább heti 1 alkalommal,
  5. épületekre felfuttatott borostyánok szükség szerinti gyérítése, ápolása
  6. évi minimum két alkalommal (1-1 alkalom tavasszal és ősszel) az épületek ereszcsatornáinak, csapadékvíz elvezetőinek tisztítása, avar mentesítése, szükség esetén átmosása.
  7. az aszfaltba süllyesztett csapadékvíz összefolyók, elvezetők rendszeres havi takarítása.

 

A mellékleteken szereplő munkafelületek:

Zöldterület: 620 m2

Járdaszakasz, térburkolat terület: 1445 m2

Szilárdburkolat, aszfalt terület: 500 m2

 

Terület megnevezése [m2]

Szilárd burkolat, aszfalt

Járdaszakasz, térburkolat

Zöldterület

Apáthy István Kollégium

0

300

115

Id Jancsó Miklós Kollégium

500

300

315

Teleki Blanka Kollégium

0

425

180

Semmelweis Ignác Kollégium

0

420

10

Összesen:

500m2

1445m2

620m2

 

A teljesítés helye:

  • Apáthy István Kollégium, Szeged, Apáthy István u. 4, 6720
  • Id Jancsó Miklós Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 7, 6725
  • Teleki Blanka Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 5, 6725
  • Semmelweis Ignác Kollégium, Szeged, Semmelweis u. 4, 6725

 

A főbb területekről a mellékletben csatolt helyszínrajzok nyújtanak bővebb tájékoztatást.

 

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő rendelkezzen a teljesítésben résztvevő alábbi saját alkalmazotti, személyi állománnyal:
    • 1 fő kertész segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
    • 4 fő segédmunkás – az állandó napi feladatok ellátására
  • Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a teljesítésben résztvevő fentiekben felsorolt saját alkalmazotti, személyi állománnyal.

 

További információk:

  • 1. A feladatvégzés során a hulladék nem deponálható, aznapi elszállítás, megsemmisítés szükséges.
  • 2. Munkavégzés ideje: A kertészeti és takarítási munkákat a hét minden napján reggel 6 és 16 óra között kell elvégezni. Hóeltakarítás a hét minden napján, ha szükséges napi 24 órában.
  • 3. A szolgáltatás ellátásához állandó elérhetőség és jelenlét szükséges, mind a nyári, mind a téli időszakban vannak napi feladatok. A vállalkozó feladata a szolgáltatás ellátásához szükséges megfelelő létszám biztosítása, ezzel kapcsolatban az ajánlatkérő nem rögzít konkrét létszámadatot.
  • 4. Tetőn végzett munkálatoknál nincs szükség alpintechnikai felszerelésekre.
  • 5. A tetőn keletkezett kertészeti vagy egyéb hulladék nem szállítható a kollégiumok épületén belül, ezért azokat pl. zsákokba gyűjtve, az épületen kívül kell eltávolítani (pl. kötélen leengedni vagy a favágásokhoz használt kosaras kocsival leemelni).
  • 6. Az esetlegesen szükséges öntözővíz mennyiségét, felhasználását, az öntözés megkezdése előtti napokban egyeztetni kell a Kollégiumok igazgatóságával, képviselőjével.
  • 7. Az ajánlattevő hibájából elpusztult növény pótlása Ajánlattevő kötelessége és költsége. Ha Ajánlattevő felelőssége nem bizonyítható, a pótlás költségét, előzetes egyeztetés alapján viselik a felek.
  • 8. A kisebb gépek és eszközök tárolása az Ajánlatkérő által biztosított, zárható helyen megoldható.
  • 9. A műszaki leírásban meghatározott adott rendszerességű munkanemek elvégzéséről, havi rendszerességgel a tárgyhót követő hónap 5. napjáig, a Vállalkozó a Megrendelő részére a munkák szerződés szerinti teljesítéséről tételes jegyzőkönyvet ad át. Megrendelő a Vállalkozó rendelkezésére bocsájtja a jegyzőkönyv formanyomtatványát.
  • 10.Minden, a műszaki leírásban feltüntetett rendszeres feladatokon felüli igény, eseti megrendelésnek minősül, melyet külön árajánlat alapján külön számlán számolhat el Megrendelő felé.

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Számlaküldési cím:

Apáthy István Kollégium

Molnárné Gavallér Anikó

6720 Szeged, Apáthy István utca 4.

További információ kérhető:

 

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság

Beszerzési Iroda

Kuczora Attila irodavezető

E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Molnárné Gavallér Anikó kollégiumi ügyvivő szakértő

Tel.: 62/341-756

E-mail: molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
1. sz. melléklet Elvégzendő feladatok gyakoriságuk szerint.docx
Apáthy kollégium térkép.pdf
DKL terkep.pdf
Jancsó kollégium térkép.pdf
Teleki kollégium térkép.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a 12 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.

Fizetési feltételek:

Vállalkozó havi teljesítések után teljesítésigazolást követően, havonta 4 db számla (telephelyenként 1-1 db számla), mindösszesen 48 db számla/év benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnárné Gavallér Anikó, kollégiumi ügyvivő szakértő SZTE Kollégiumok, tel: 62/341-756

email: molnarne.gavaller.aniko@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.