Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13716

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ részére takarításhoz szükséges gépek szervizelése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13716

Ajánlattételi határidő: 2024. március 25 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötéstől számított 1 évig tartó időszakra kötik, de maximum a keretösszeg erejéig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik és a 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 6 hónapig meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg erejéig.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ részére takarításhoz szükséges gépek (Ajánlattételi felhívás 1. számú melléklet) szervizelése az alábbiak szerint:

 

Szerződéses feltételek:

  • Az igénylő egység e-mail elküldésével jelzi a vállalkozónak a takarítógép meghibásodását.
  • A vállalkozó 48 óra reagálási időn belül kiszáll a helyszínre, megkezdi a hibafeltárást majd árajánlatot ad az alábbi részletezéssel:
    • hány órát tesz ki a javítás, ez felszorozva a szerződésben szereplő rezsióra díjjal,
    • a javítás során esetlegesen felhasznált alkatrészek listája és ezek díjai. Vállalkozó a javítás díján felül jogosult felszámítani a munkavégzés során esetlegesen felhasználandó alkatrészek árát is.
    • a vállalkozó csak az árajánlat megrendelő általi elfogadását követően kezdheti meg a javítást ezt követően munkalapot állít ki, amelyet a számla mellékleteként csatolni köteles.
  • Ha a javítás 48 óra időtartamot meghaladja, Vállalkozó köteles térítésmentesen a meghibásodott géppel azonos kategóriájú cserekészüléket biztosítani a javítás időtartamára. A javítandó és a cseregép szállítását Vállalkozó térítésmentesen végzi.
  • Vállalkozó köteles felhívni Megrendelő figyelmét abban az esetben, amikor a gép gazdaságosan nem javítható, javasolt a selejtezése. Selejtezéshez Vállalkozó köteles térítés nélkül szakvéleményt adni.
  • A nyertes ajánlattevő a megrendelő képviselőjének kérésére a szerződésre történt lehívásokról köteles adatszolgáltatást küldeni, minimum az alábbi adattartalommal: megrendelés dátuma és a megrendelés árajánlat szerinti teljes bruttó összege.

 

A teljesítés helye:

 

Új Klinika

6725 Szeged, Semmelweis u. 6.

265 ágyas Klinika

6725 Szeged Semmelweis u. 8.

Infektológia Klinika

6725 Szeged Állomás u.6.

Gyermekgyógyászati Klinika A részleg

6725 Szeged, Korányi fasor 14.

Fül-Orr Gégészeti és Fej –Nyaksebészeti Klinika

6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 97

SZTE SZAKK I. Rendelőintézet

6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 97.

II Kórház

6725 Szeged, Kálvária sgt. 57

Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika

6725 Szeged, Korányi fasor 6.

Pszichiátriai Klinika

6725 Szeged, Korányi fasor 8

Szemészeti Klinika

6725 Szeged, Korányi fasor 9-11.

Gyermekgyógyászati Klinika

6726 Szeged, Temesvári krt. 35-37.

Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika

6725 Szeged, Semmelweis u. 1.

SZAKK Deszki Multidiszciplináris Centrum

6772 Deszk, Alkotmány u. 36.

SZTE Szentesi Dr Bugyi István Kórház

6600 Szentes, Sima Ferenc u. 44-58.



 



Letölthető állományok:
SZTE SZAKK területén a takarításhoz használt gépek listája.docx
Felolvasólap.docx
Vállalkozási szerződés tervezet.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre, beleértve a helyszínre történő kiszállás díját is.

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni


További információk:

 

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Fizetési mód: Vállalkozó minden egyes szervizelési munka teljesítését követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a Megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít.

 

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során egy szerződés alapján nettó 1.000.000,- Ft értékű a jelen eljárás tárgya szerinti takarításhoz szükséges gépek eseti megrendelésre történő szervizeléséről.

    Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét!






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bene Szabolcs, SZSZI Irodavezető Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/554-9797

email: bene.szabolcs@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: SH-ITB Kft
Nyertes ajánlati ár: 6 300 000,-Ft+ÁFA