Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13710

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE TTIK Molekuláris és Analitikai Kémiai Tanszék részére PEAK Genius XE 35, és PEAK Genius SQ 24 típusú nitrogén generátorok megelőző karbantartása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13710

Ajánlattételi határidő: 2024. március 04 09:50

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés mindkét fél általi aláírásától számított 30 naptári nap. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db PEAK Genius XE 35 típusú nitrogén generátor és

1 db PEAK Genius SQ 24 típusú nitrogén generátor megelőző karbantartása az alábbiak szerint:


Szervizelés

Karbantartási feladatok:

  • 1 db PEAK Genius XE 35 típusú nitrogén generátor megelőző karbantartása (gysz: 720010642)
  • 1 db Genius XE 35 Annual Service Kit
  • 1 db PEAK Genius SQ 24 típusú nitrogén generátor megelőző karbantartása (gysz:720010763)
  • 1 db Genius SQ Annual Service Kit
Mindkét generátor egyidőben, egyszerre karbantartható, szervizelhető.


    Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:

    • Felolvasólap

     

    Teljesítés helye: SZTE TTIK Kémiai Intézet,

    6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1. III. emelet 310-es labor


    Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

    6720 Szeged, Dugonics tér 13.


    Számlaküldési cím: SZTE TTIK Molekuláris és Analitikai Kémiai Tanszék,

    6720 Szeged, Dóm tér 7-8.

    Letölthető állományok:
    Felolvasólap.docx

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

    Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

    Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

    Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre (anyagköltség, munkadíj, kiszállás díja).



    További információk:

    Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.

    A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

     Fizetési mód:

    Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.




    Ajánlat benyújtásának módja:
    Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
    ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
    A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

    További információ kérhető:

    Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

    kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

    Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kovács Róbert, TTIK Molekuláris és Analitikai Kémiai Tanszék, tel: +36 (62) 544-666

    email: szakt@chem.u-szeged.hu


    Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
    Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
    Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

    Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

    Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

    A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

    Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.