Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13683

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Orvosi Biológiai Intézet részére 1 db FASTER BSC-EN 2-3 biztonsági laborfülke szervize
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13683

Ajánlattételi határidő: 2024. február 27 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendeléstől számított 6 hét. A Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés rövid ismertetője:


1 db FASTER BSC-EN 2-3 biztonsági laborfülke szervize, az alábbiak szerint:

  • 2 db H14 főszűrő,
  • 1 db 25 Wattos UV-cső cseréjével,
  • integritás teszt,
  • bemérés,
  • beszabályozás hivatalos tanúsítvánnyal,
  • helyszíni kiszállással

 

A fülke műszaki leírása:

Faster BSC-EN 2-4 Class 2 Microbiological Safety Cabinet, Ducted

1 x internal power socket

2 x pipe connections

(SafeFAST Microbiological Safety Cabinets belong to the latest generation of laminar airflow systems manufactured by Faster S.r.l., in which the choice of materials of construction of the highest quality guarantees conformity to the strictest safety standards.SafeFAST Elite vertical laminar flow cabinets are Class II Microbiological Safety Cabinets - designed and built to performance requirements of the

EN-12469:2000 European Standard, with 70% of the air re-circulated via the main Class H14 HEPA 14/ULPA filter within the cabinet, whilst the remaining 30% is discharged through an exhaust Class H14 HEPA 14/ULPA filte r.

Manufacturer: Faster S.r.l.

Safety Cabinets with automatic regulation and microprocessor based monitoring systems. These cabinets are suitable for handling micro-organisms and pathogens as defined by the appropriate European and other International Standards, current health and safety guidelines and legislation aimed at safeguarding health and safety of operators at work Working Aperture: 20cm Max Front Aperture: 44cm

Internal: W120 x H74 x D58 cm

External: W135 x H155 x D86 cm

Power: 230V 2.4A

weight 195Kg)


Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • Felolvasólap

Teljesítés helye: SZTE SZAOK Orvosi Biológiai Intézet, 6720 Szeged, Somogyi u. 4.



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont:legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre (anyagköltség, munkadíj, kiszállás díja).

A vállalkozó külön számlázhatja a munkavégzés során esetlegesen felhasználandó további alkatrészek árát, de költségének mértékéről a vállalkozónak előzetesen egyeztetnie kell (hivatalos árajánlat beadásával) a megrendelővel.



További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.

 

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.

 

Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím: SZTE SZAOK Orvosi Biológiai Intézet,

6720 Szeged, Somogyi u. 4.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Csabai Zsolt, tudományos munkatárs SZTE SZAOK Orvosi Biológiai Intézet, tel: +36 (62) 544-930

email: csabai.zsolt@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Radel&Hahn Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 439 671,-Ft+ÁFA