Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13437


Módosított Ajánlattételi feltételek

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Vákuum kamra tartozékokkal (csőkamra) kivitelezése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13437

Ajánlattételi határidő: 2023. november 29 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Részletes termékleírás és ajánlati feltételek, igényelt mennyiség:

Csatolt Specifikáció_word és .pdf .jpg valamint .stp dokumentumok tartalmazzák


Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ, 6720 Szeged Dugonics tér 13.


Teljesítés helye: SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.

Számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Kérjük, hogy csak a kiírásban KIZÁRÓLAG a meghatározott paraméterekkel rendelkező termékre adjon be ajánlatot, jelen kiírásban helyettesítő termékeket nem fogadunk el!


FONTOS! A beszerzés olyan pályázati forrásból valósul meg, amihez az alábbi kívánalmaknak meg kell felelni Ajánlattevő benyújtott ajánlatának, adott esetben igazoló dokumentumokat csatolni szükséges!

Ennek megfelelően szíveskedjenek kellő körültekintéssel benyújtani ajánlatukat.

 

AJÁNLATOK TARTALMI ELEMEIVEL SZEMBENI ELVÁRÁSOK:

 

Kérjük benyújtott Ajánlata feltétlenül tartalmazza:

• az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását, nyilatkozatát a kereskedői vagy gyártói státuszra vonatkozóan;

• egyedi gyártás esetén az erre vonatkozó gyártói nyilatkozat feltüntetését;

• az árajánlat tárgyának pontos megnevezését, típusát, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, rendelésre gyártott beszerzés esetén a technikai feltételek és az egyedi költségkalkuláció részletes feltüntetését;

• tartozék beszerzése esetén annak jelölését, hogy mely eszközhöz tartozik;

• az árajánlat tárgyának Vámtarifa Számát (VTSZ) számát;

• az árajánlat kiállításának dátumát,

• az egységárat, a nettó árat, az ÁFA-t és a bruttó árat;

• az eszköz gyártási évét és a forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;

• amennyiben az árajánlat tartalmaz szállítást, kérjük e költségeket külön feltüntetni;


• az árajánlatadó honlapjának elérését (amennyiben nem rendelkezik honlappal, úgy az árajánlatadó tevékenységi köréből eredő 3 darab referencia megadása szükséges a szállítási év, a cégnév, a szállított termék és az ár megadásával együtt);


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes Ajánlattevő (Eladó) felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.


Projekt száma: 2022-2.1.1-NL-2022-00012

Projekt megnevezése: Kooperatív Technológiák Nemzeti Laboratórium / National Laboratory for Cooperative Technologies


Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza a garanciális/jótállási feltételeket és a vállalt 30 napos fizetési határidőt!


Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos - a beüzemelés, installálás – költségeit is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel:

  • a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

 

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!



Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Apjok-Stefánovics Eszter, Tel.: +36 (30) 159-2550

E-mail: stefanovics@titan.physx.u-szeged.hu


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!








Letölthető állományok:
VK.jpg
S00061886-01 3D.pdf
S00061886-01.stp
vákuumkamra műszaki specifikació.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


 

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. § (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”



„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Apjok-Stefánovics Eszter, ügyintéző SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (30) 159-2550

email: stefanovicse@titan.physx.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: SoliVac Mérnöki Kft.
Nyertes ajánlati ár: 6 552 800,-Ft+ÁFA