Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13409


A kiírásban módoításra került a szállítás, teljesítés tervezett időpontja.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GTK Doktori Iskola részére, teljeskörű könyvkiadói szolgáltatás
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13409

Ajánlattételi határidő: 2023. október 06 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 2024. 09. 30-ig tartó időszakra kötik, az alábbi ütemezés szerint: • 1. részteljesítés:  1. és 2. kézirat kiadó részére történő átadásának tervezett határideje: 2023.10.31.  Teljesítési határidő: a kéziratok Kiadó részére történő átadásától számított 2024.04.30-ig. • Végteljesítés:  3., 4., 5., 6. és 7. kézirat kiadó részére történő átadásának tervezett határideje: 2024.03.31.  Teljesítési határidő: a kéziratok Kiadó részére történő átadásától számított 2024.09.30-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

Tisztelt Ajánlattevők!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Szegedi Tudományegyetem SZTE/2023/PSZ13409 számú, „SZTE GTK Doktori Iskola részére, teljeskörű könyvkiadói szolgáltatás” tárgyú ajánlattételi felhívására ajánlattevői kérdés érkezett.

A beérkezett ajánlattevői kérdések és az arra adott ajánlatkérői válaszok az alábbiak:

 

Kérdés:

Milyen időszakra szól a terjesztési kötelezettség és ezzel összefüggésben a szerzői jogok – elsősorban felhasználásira gondolok - hogyan rendeződik? Ki a tulaja, ki adja át a nyertesnek, milyen időszakra?

Válasz:

A kiadó szerződik közvetlenül a szerzővel a felhasználási, kiadási jogról.

Terjesztési kötelezettség: Más kiadónál 8 év a gyakorlat. A kiadók a saját feltételüket írják meg az ajánlatban, nincs meghatározott év elvárás részünkről.

 

Kérdés:

Fontos lenne tudni, hogy a kiadványokban milyen arányban szerepel ábra, tábla, képlet:

Válasz:

A témáknak megfelelően a szakmai átlaggal lehet számolni. (témák alább)

 

Kérdés:

Illetve ha jól értem papíralapú kiadványként országos terjesztés a kiadó feladata és kockázata ezért szeretném kérni, hogy a szerzők nevén kívül, a dokumentumok címét, alcímét, témáját is tegyék elérhetővé.

Válasz:

Papír alapon a nyomdailag indokolt minimumot várjuk, biztosítani köteles példányt, szerzőknek példányt. Az elektronikus terjesztésen lenne a hangsúly.

A témák:

Dr. Sávai Marianna: fiskális fenntarthatóság (makroökonómia)
Dr. Vida György: regionális földrajz
Dr. Tóth Balázs. Dr. Lippai-Makra Edit, Dr. Kovács Zsuzsanna Ilona: számvitel

Méreiné Dr. Berki Boglárka: városi szegregáció, szociológiaDr. Kincsesné Dr. Vajda Beáta: marketing, egészségügyi szolgáltatások


SZTE GTK Doktori Iskola részére, teljeskörű könyvkiadói szolgáltatás, az alábbiak szerint:

  • olvasószerkesztés
  • szerkesztés
  • szerzői korrektúrára kiadás
  • korrektúra átvezetés
  • tipográfiai tervezés
  • tördelés
  • borító tervezés
  • nyomtatás
  • országos terjesztés

Részletes műszaki specifikáció a felhívás 1. sz. mellékleteként megtekinthető.

 



Letölthető állományok:
1. sz. melléklet_részletes specifikáció.docx
Felolvasólap.docx
Vállalkozási szerződés_kiadó.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont:

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ajánlatot a mellékelt „felolvasólap” kitöltésével kérjük megadni.

Az ajánlatkérő a 7 db kötet teljeskörű könyvkiadói szolgáltatásának elvégzésére mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 MFt-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen komoly tapasztalatokkal közgazdaságtan témájú kötetek kiadásában, melynek az igazolására csatoljon egyszerű referencia nyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 5 év során megjelentetett minimum 10 db országosan terjesztett közgazdaságtani témájú könyveiről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a közgazdaságtani témájú kötetek címét/témáját.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a kiírás tárgyát képező kötetek elkészítéséről, kiadásáról, országos terjesztéséről a megajánlott összeggel teljesítésigazolást követően 1 db részszámla és 1 db végszámla benyújtására jogosult, melyeket a SZTE a számlák kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít. A kiállított számlán könyvkiadói szolgáltatásnak kell szerepelnie.





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zákány Mónika, projektvezető SZTE GTK Dékáni Hivatal, tel: +36 (70) 439-9520

email: zakany.monika@eco.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: SALDO Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 3 591 224,-Ft+ÁFA