Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13399

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kijelölt nemzeti létfontosságú rendszerelemeinél Kritikusinfrastruktúra védelmi biztonsági összekötői szaktevékenység ellátása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13399

Ajánlattételi határidő: 2023. október 02 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1+1+1 év

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kijelölt nemzeti létfontosságú rendszerelemeinél Kritikusinfrastruktúra védelmi biztonsági összekötői szaktevékenység ellátása az 1. számú mellékletben részletezve, mely a felhívás csatolmányaként megtekinthető.

 

Vállalkozó igény esetén köteles legalább heti 8 órában a Szegedi Tudományegyetem MI Védelmi Iroda Szeged, Tisza L. krt. 47. sz. alatti épületében személyes jelenlétet biztosítani kapcsolattartás céljából.

 

Vállalkozó továbbá köteles vállalni, hogy 24 órában a Megrendelő rendelkezésére áll, illetve szükség esetén a bejelentéstől számított 1 órán belül a SZTE érintett helyszínére kiérkezik.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt 2012. évi CLXVI. törvény végrehajtásáról szóló 65/2013. (III. 8.) Korm rendelet 6. § (2) szerinti képesítéssel rendelkező szakemberrel (Nemzeti Közszolgálati Egyetem kritikusinfrastruktúra-védelmi biztonsági összekötő személy szakirányú továbbképzési szakán szerzett felsőfokú képesítés vagy iparbiztonsági, katasztrófavédelmi, rendészeti igazgatási, tűzvédelmi mérnöki vagy védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú végzettség).

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakembere fentieknek megfelelő végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen minimum 3 éves biztonsági összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlattal, melyet min. 5 000 munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnál/intézménynél végzett.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot a minimum 3 éves biztonsági
összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlatáról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag
akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik
fél megnevezését, a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét és munkavállalói létszámát.

     

    Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1 db számla benyújtására jogosult az adott hónapot követő hónap 15-ig, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.


    Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

     



    Letölthető állományok:
    1. sz. melléklet_feladatlista.docx
    Felolvasólap.docx

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

    Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

    Ajánlatkérő a 36 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



    További információk:

    Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!






    Ajánlat benyújtásának módja:
    Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
    ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
    A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

    További információ kérhető:

    Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

    kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

    Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető Védelmi Iroda, tel: +36-62/544-472

    email: pap.robert@szte.hu


    Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
    Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
    Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

    Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

    Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

    A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

    Nyertes ajánlattevő: Szinkron Védelem Kft.
    Nyertes ajánlati ár: 3 852 000,-Ft+ÁFA