Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13397

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE EHÖK által szervezett Összegyetemi Gólyatábor rendezvényen takarítási szolgáltatás nyújtása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13397

Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 27 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023.09.29-2023.10.01.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE EHÖK által szervezett Összegyetemi Gólyatábor rendezvényen takarítási szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:

  • Rendezvény időtartama: 2023.09.29-2023.10.01 este 20 órától másnap reggel 5 óráig
  • Helyszín: Szegedi Partfürdő Kemping és Apartman „Egykori szabadstrand”
  • Rendezvény jellege: kültéri és fesztivál
  • Várható látogatói létszám: 4950 fő
  • Terület: 27 800 m2
  • Takarítás és szemétszedés biztosítása a rendezvény teljes ideje alatt szükséges tehát:
    • 2023.09.29-2023.10.01 , éjszakánként.
    • Emellett nappal minden nap szemétszedés is szükséges, valamint a sepregetés, csikkek összeszedése, hamutálak, szemetesek ürítése stb.
    • A rendezvényzárást követően, tehát 2023.10.01 5 órától teljes terület takarításra is szükségünk van. (hulladék összeszedés, szemételszállítás, sepregetés, cigarettacsikkek összeszedése), hogy a területet az eredeti állapotában tudjuk visszaadni a bérbeadónak.
    • A 2023.10.01 napon, napközben/délután miután a pultok, valamint a sátor is elbontásra kerül, a fenn maradó szemetet szükséges a személyzetnek összeszednie, és zsákokba gyűjtve a konténerekhez vinni.
    • A rendezvény teljes idejére 12 fő takarító személyzet szükséges. (A személyzet számára a megrendelő nem tud szállást és ételt biztosítani. A rendezvény ideje alatt ásványvizet a szervezők biztosítanak a takarítószemélyzetnek, de mást nem áll módjában.)

(A fenti létszámból 1 fő a koordinátor. További 2 fő szükséges akik a konténeres és mobil WC-ket és a kőépületes WC-ket tartják tisztán. A 12 fős létszámból további 2 fő az úgynevezett „töltés” részen és a bejárat előtti külterületen, tehát a Partfürdő előtti részen a szemétszedést kell, hogy ellássa, eldobált üvegek összeszedése stb. A 12 fős létszámból 1 fő szükséges a backstage részbe. A rendezvény vendégek által is látogatható területein 6 fő szükséges, akik az este folyamán folyamatosan körbejárnak és a szemetet összeszedik.)

  • Személyzet számára szükséges felszerelés:
    • a létszámnak megfelelő megkülönböztető ruházat pl. neonszínű mellény, vagy egyenpóló melyen szerepel a takarítócég neve és a TAKARÍTÓ felirat.
  • Egyéb eszközök biztosítása:

- a személyzet számára gumikesztyűk, szükség esetén munkavédelmi ruha

- takarítószerek (vegyi anyagok és eszközök: floraszept/vagy egyéb fertőtlenítő hatású folyadék, szivacs, törlőkendő, felmosófolyadék, felmosórongy, vödör, seprűk stb. értelemszerűen az ellátott feladathoz szükséges eszközök biztosítása.)

- SZEMETESZSÁKOK (1500 db legalább 110 L-es erősebb anyagú fekete színű szemeteszsák.)

- WC papír

- folyékony szappan

  • Takarítási szolgáltatás:
    • A kordonnal elzárt füves pálya területén 2 db rendezvénysátor lesz felállítva, melyek mérete: (50x20 m és 10x30m).
    • A rendezvénysátrakon kívül lesz vendéglátó (étel és ital) pult, könyöklők, sörpadok, valamint beléptető faházak is.
      • A területen az SZTE EHÖK által bérelt 2 db 14 ajtós konténer WC, 3db mobil wc áll majd a vendégek és a szervezők számára rendelkezésre, 2 napon át, így ehhez igazodva szükséges a wc papír, valamint a folyékony szappan mennyisége is.
      • A folyékony szappant és a wc papírt a mobilwc-kben is szükséges minden este elején feltölteni, valamint az éjszaka folyamán óránként körbejárni és ahol szükséges azokat pótolni.
      • A területen a területet bérbeadó biztosítja az úgynevezett „körépületes WC-t” melyben ugyanúgy szükséges a takarítás és wc papírok és a szappan töltése.
      • Szükséges a kihelyezett hulladéktárolók, szemeteszacskók folyamatos ürítése, cigaretta csikkek, esetlegesen eldobált poharak, üvegek összeszedése. A megtelt szemeteszacskók cseréje, stb.
      • A hulladéktároló konténereket a megrendelő biztosítja, a megtelt szemeteszsákokat a szolgáltató köteles a hulladéktároló konténerekbe bedobni.


Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím: SZTE EHÖK

6722 Szeged, Szentháromság u. 34.



Letölthető állományok:
Felolvasólap SZTE EHÖK.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.

 

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kávási Noémi, irodavezető SZTE EHÖK, tel: +36 -70-371-0951

email: ehokiroda@gmail.com


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Delta 500 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 174 760,-Ft+ÁFA