Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13384

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: "A Szegedi Orvostanhallgatók Egyesülete szervezésében szakmai cseregyakorlatos hallgatók részére szállás biztosítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13384

Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 22 13:45

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023.10.01-28

A beszerzés rövid ismertetője:
  • A Szegedi Orvostanhallgatók Egyesülete szervezésében szakmai cseregyakorlatos hallgatók részére szállás biztosítása, az alábbiak szerint:
  • Időpont: 2023. október 1-28.
  • Szállás biztosítása: Szegeden, tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyen elhelyezkedő egyszerűbb, kollégiumi jellegű szálláshely a 2 fő elszállásolására.
  • Éjszakák száma: tervezetten 27 éjszaka
  • Létszám: 2 fő orvostanhallgató
  • Elhelyezés: 1 db 2 fő elhelyezésére alkalmas szoba

    • A szobának kell rendelkeznie fürdőszobával, vagy tusolóval.
    • Ellátás: reggeli





Letölthető állományok:
Felolvasólap_szállás.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Megrendelő a tényleges vendég éjszakák számát legkésőbb a szállás igénybevételét megelőző 2 munkanappal jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges lejelentett számoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges vendégéjszakák számát a teljesítésigazolásban rögzíteni.



További információk:

Fizetési mód: Vállalkozó a szerződés szerinti szállás igénybevétele után, igazolt teljesítést követően 1 db számla benyújtására jogosult, mely számlát a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.








Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szűcs-Tettinger Kornélia, külügyi, hallgatói pályázati főelőadó SZTE ÁOK Dékáni Hivatal Dékáni Titkárság, tel: +36 (62) 545-016, +36 (62) 544-000/5016

email: szucs-tettinger.kornelia@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Hotel Tisza Gold Kft., 1122 Budapest, Csaba utca 7/B II/2.
Nyertes ajánlati ár: 475 714,-Ft+ÁFA