Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13380

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Sanger szekvenálás
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13380

Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 21 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 nap. A Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Felhasználó: Transzlációs Biomedicina Kompetenciaközpont- SZTE HCEMM Transzlációs Pankreaotológiai Kutatócsoport, 6720 Szeged, Korányi fasor 8-10.

Teljesítés helye: SZTE SZAOK Belgyógyászati Klinika, Sejtélettani Laboratórium, 6720 Szeged, Korányi fasor 8-10.


Sanger szekvenálás specifikáció:

(hagyományos PCR-rel amplifikált DNS szakaszok jó minőségű, gazdaságosan elérhető hagyományos (Sanger) szekvenálása új és már ismert mutációk gyakoriságának kutatása céljából)

Paraméterek:

  • plazmid vagy hagyományos PCR-rel amplifikált genomi DNS hagyományos (Sanger) szekvenálása
  • a szekvenálás alkalmas legyen legalább 700 bp hosszú DNS analízisére
  • tervezett reakció mennyiség (1 reakció megfelel 1 db minta 1 irányból történő szekvenálásának):
    • 960 db ( 10x96 db) belső kontroll reakció nélkül vagy
    • 950 db (10x95 db) 10x1 db belső kontroll reakcióval
      • műanyag PCR lemezeken (96-os férőhelyes PCR plate) elküldhetőek legyenek az előzetesen a felhasználó (szolgáltatást megrendelő) által szekvenálásra előkészített minták (tisztított PCR minta + szekvenáló primer)
      • a szolgáltatásnak NEM szükséges tartlmazni a PCR vagy plazmid minták tisztítását és a szekvenáló primer biztosítását sem
      • a szolgáltatásnak tartalmaznia kell az előkészített minták szekvenálás helyére történő szállításának költségét

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!

 

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

SZTE SZAOK Belgyógyászati Klinika Sejttélettani Laboratórium

(6720 Szeged, Korányi fasor 8-10.)


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (huszta.imrene@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

 Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

 

Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Megbízott összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.

Megbízott köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő kérésére kiállítani. Megbízott a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Megbízott és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő kérésének eleget téve Megbízott aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.

Amennyiben Megbízott illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Megbízott megküldi Megrendelő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

 

Kérjük ajánlata tartalmazza:

 a fizetési határidőként a 30 napos utólagos átutalási határidőt,

 a szállítási határidőt

a szolgáltatás mennyiségét a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva
 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kazi Brigitta, Laboratóriumi vegyész SZTE SZAOK Belgyógyászati Klinika Sejttélettani Laboratórium, tel: +36-62/341-253

email: kazi.brigitta@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Bio-Science Kft.
Nyertes ajánlati ár: 908 000,-Ft+ÁFA