Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13247

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Rehabilitációs szolgáltatás látássérült hallgatók képzésben való részvételének biztosítása céljából
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13247

Ajánlattételi határidő: 2023. július 07 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötés időpontjától számított 2+1 év

A beszerzés rövid ismertetője:


„Rehabilitációs szolgáltatás látássérült hallgatók képzésben való részvételének biztosítása céljából” az alábbiak szerint:

 

  • látássérült hallgatók személyes önállósságának javítása
  • az egyetem szolgáltatásaihoz való egyenlő esély hozzáférés biztosítása
  • látássérült hallgatók lemorzsolódásának csökkentése

 

  • rehabilitációs szolgáltatás során elvárt feladatok:


  • általános szakértői tevékenység: 2 óra/hó
  • tájékozódás és közlekedés: 6 óra/hó
  • akadálymentesítés: 4 óra/hó
  • mindennapos tevékenységek: 4 óra/hó
  • funkcionális látástréning: 2 óra/hó
  • személyi segítők és oktatók támogatása: 2óra/hó


A megadott alkalmanként igénylendő munkaóra szám tervezett. Összesen átlagosan havi 20 óra, éves szinten 240 óra. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a megadott alkalmanként igénylendő munkaóra számtól eltérő óraszámot fog ténylegesen igénybe venni a szerződéses időszak alatt.

 

Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.

 

 

  • Szolgáltatás tervezett ütemezése: szerződéskötés időpontjától (tervezetten 2023. aug. 1)– 2+1 év időtartam  

 

Figyelem! A szolgáltatás iránti igényhez való alkalmazkodást illetően a szakértői tevékenységet végző személytől maximális rugalmasságot vár Ajánlatkérő, mind térben, mind időben, mind a szolgáltatás szakmai összetételét illetően.

 

  • A vállalkozó a kliensekre fordított időről havonta összesítést készít, melyet megküld az egységvezető részére. A szakember a Megrendelő által kiállított teljesítés igazolás kézhezvételétől jogosult számla benyújtására. A szakember a szerződés szerinti óradíjat összesítve, az elkészített kimutatás szerint számlázza, melyet az SZTE 60 napos átutalási határidővel kifizet, a számla átvételét követően.

 

  • A résztvevők tervezett létszáma: az egyetemen tanuló látássérült hallgatók száma hozzávetőlegesen 12-15 fő, akik közül vak személy átlagosan 5 fő.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

 

  • Alkalmassági feltétel (1):
    • Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt tanácsadója/tanácsadói rendelkezzen(ek) gyógypedagógus, látássérültek gyógypedagógiája szakos, vagy látássérült személyek elemi rehabilitációs szakembere végzettséggel

 

  • Igazolás módja: végzettséget igazoló oklevél másolatának csatolásával

 

  • Alkalmassági feltétel (2):
    • Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt szakértője rendelkezzen – 5 éves szakmai tapasztalattal látássérült személyek elemi rehabilitációja területén, illetve 3 év láttássérült hallgatók képzésben való részvételének támogatása területén

 

  • Igazolás módja: csatolja a bevonni kívánt szakértő önéletrajzát, és abban tüntesse fel a szakmai tapasztalatot


Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ajánlatot az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Ajánlati ár (nettó Ft/óra)

Ajánlati ár (bruttó Ft/óra)

Rehabilitációs szolgáltatás látássérült hallgatók képzésben való részvételének biztosítása céljából szolgáltatás óradíja:

 

 

 


Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.

 

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!

 

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt, teljesítésigazolást követően, havonta 1 db számla benyújtására jogosult az adott hónapban ténylegesen igénybe vett munkaóra számnak megfelelően az ajánlatában megadott óradíja alapján számított összegről, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. Felek kötelesek a havonta ténylegesen igénybe vett munkaóra számot a teljesítésigazolásban rögzíteni. Teljesítés igazolására Dr. Sebőné dr. Szenes Márta pszichológus szupervizor jogosult.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ

6722 Szeged, Honvéd tér 6.

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Jakócs Gergely adminisztrátor

Telefon: 06-30/161-5208

E-mail: jakocs.gergely@szte.hu


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!







Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Ajánlatkérő az 1 munkaórára megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

 

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

 Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Jakócs Gergely, adminisztrátor SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ, tel: +36 30/1615-208

email: jakocs.gergely@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Nagygyörgy Éva e.v
Nyertes ajánlati ár: 5 760 000,-Ft+ÁFA