Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PSZ12691

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem távközlési (gyengeáramú) hálózatának eseti hibaelhárítása, telefonmellék eseti áthelyezése és eseti kiépítése, digitális rendszerkészülékeinek és telefaxainak eseti javítása, valamint egyetemi tulajdonú telefonközpont javítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PSZ12691

Ajánlattételi határidő: 2022. november 09 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 2 évig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

  • A Szegedi Tudományegyetem távközlési (gyengeáramú) hálózatának eseti hibaelhárítása, telefonmellék eseti áthelyezése és eseti kiépítése, digitális rendszerkészülékeinek és telefaxainak eseti javítása, valamint egyetemi tulajdonú telefonközpont javítása.
  • A Szegedi Tudományegyetem Ericsson MD110 típusú digitális alközponti rendszer alközponti egységei helyszín szerint:
    • LIM 1-5 + GS Korányi fasor 6.
    • LIM 6-8 Semmelweis u. 6.
    • LIM 9 Aradi vértanúk tere 1.
    • LIM 10 Árpád tér 2.
    • LIM 11 Tisza Lajos krt. 64-66.
    • LIM 12 Tisza Lajos krt. 101.
    • LIM 13 Boldogasszony sgt. 8.
    • LIM 14 Bocskai u. 10-12.
    • LIM 15-16 Egyetem u. 2.
    • LIM 17 Közép fasor 52.
    • LIM 18 Mars tér 7.
    • LIM 19 Kossuth Lajos sgt. 92/B
    • LIM 20 Moszkvai krt. 7.
    • LIM 21 Hattyas sor 10.
    • LIM 22. Ady tér 10.
    • LIM 23 Kálvária sgt. 1.
    • LIM 24 Boldogasszony sgt. 15.
    • LIM 25 Temesvári krt. 35-37.
    • LIM 26 Dugonics tér 13.
    • LIM 27 Horváth Mihály u. 1/B
    • LIM 28 Kálvária sgt. 57.
  • A Szegedi Tudományegyetem Ericsson BusinessPhone 250 típusú digitális alközponti rendszer alközponti egység helyszíne:
    • BP 1 Tisza Lajos krt. 97.
  • A Szegedi Tudományegyetem Cisco Business Edition 6000 (BE 6000M) típusú IP alközponti rendszer alközponti egység helyszíne:
    • BE 6000M Semmelweis u. 6
A Megrendelő az egyedi intézeti/tanszéki igényeknek megfelelően tételenként ad ki eseti megrendelést, és a teljesítés igazolása után erre a megrendelésre fogad el számlát.





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Szerződéstervezet.doc
1. sz. melléklet.doc
2. sz. melléklet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Megjegyzés: Az egyes tételek esetében alkalmazott súlyszámok a megelőző időszak tételes költségeinek nagyságrendje alapján kerültek meghatározásra.

Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a karbantartáshoz, javításhoz, illetve telefon/telefonhálózat kiépítéséhez, áthelyezéséhez szükséges összes költséget (műszerek, számítógépek, munka, szállítás, kiszállás), kivéve a Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek pótlásának értékét.

 

A Szegedi Tudományegyetem tulajdonát képező meghibásodott alkatrészek cseréje esetén, a vállalkozó külön számlán számlázhatja a pótláshoz szükséges alkatrész költségét. A beépítendő alkatrész költségének mértékéről a vállalkozónak előzetesen egyeztetnie kell (hivatalos árajánlat beadásával) a megrendelővel.



További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során 1 szerződés alapján folyamatosan legalább 6 hónapig végzett minimum 500 db analóg és digitális telefonvonal javításáról, vagy hibaelhárításáról, vagy karbantartásáról, vagy üzemeltetéséről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

  • Az Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő legalább középfokú végzettségű, az Ajánlatkérő tulajdonában lévő rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik legalább 1 fő a teljesítésben résztvevő legalább középfokú végzettségű, rendszer szervízelésére kiképzett technikus szakemberrel.

 

A szerződéses feltételeket részletesen a mellékelt „Vállalkozási szerződés tervezet” tartalmazza.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila, távközlési szakreferens SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Üzemeltetési és Rendszertámogatási Iroda, tel: +36 (62) 545-001, +36 (62) 544-000/5001

email: donko.attila@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Borg System Kkt., 6728 Szeged, Kiskert u. 14.
Nyertes ajánlati ár: 7 000 000,-Ft+ÁFA