Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PSZ12619

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: ESCO lamináris fülke dekontaminálása és szűrőcseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PSZ12619

Ajánlattételi határidő: 2022. október 19 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: ESCO lamináris fülke dekontaminálása és szűrőcseréje


Részletes termékleírás és ajánlati feltételek:


Biológiai biztonsági fülke adatai:

 

Típus: AC2-5S8 Airstream® Class II, Biological Safety Cabinet (S-Series), 5ft/1.5m

Gyártó: ESCO

Szériaszáma: 2020-150923

 

Cserélendő filterek típusai:

 

Filter ESCO EQR/SP-FTR-042 (Downflow)

Filter ESCO EQR/SP-FTR-295 (Exhaust)

 

A fent részletezett berendezés a gyártó szervizprotokollja szerint a fent megadott szűrőtípusokkal használható, egyéb szűrőtípusokkal nem kompatibilis. Kizárólag a megfelelő szűrő használatával biztosítható a berendezés megfelelő működése (a biztonsági előírások által meghatározott alkalmazás és a légáram értékek biztosításának érdekében), emiatt az Ajánlattevő helyettesítő terméket nem fogad el!


Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ

Felhasználó: SZTE Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika, 6720 Szeged, Korányi fasor 6.


Számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott paraméterekkel rendelkező szolgáltatásra adjon be ajánlatot.

Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza a jótállási időt és a vállalt 30 napos fizetési határidőt!


A projekt száma: TKP2021-EGA-28

A projekt címe, megnevezése: Transzlációs biomedicina


A projekt előírása miatt az Ajánlatot kizárólag a csatolt dokumentumok kitöltésével és feltöltésével tudjuk elfogadni!


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Dr. Veréb Zoltán, Tel.: 06-62/ 546-402; E-mail: vereb.zoltan@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!


További információk:

Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy kiszállási díjat, a szervizelés munkadíját valamit az anyagköltséget illetve egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással


Ajánlattevő benyújtott ajánlatához köteles a kiíráshoz csatolt ÖSSZEFÉRHETETLENSÉGI NYILATKOZAT-ot is kitöltve és cégszerűen aláírva csatolni!





Letölthető állományok:
TKP_2021_osszeferhetetlensegi_nyilatkozat_NKFIH20220713-tól.docx
Árajánlat_TKP.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket. 



Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Az ajánlat forintban, illetve bármilyen devizanemben megadható, de utóbbi esetben a devizában megjelölt ajánlati ár a bontás napján érvényes MNB középárfolyamon átszámított forint értékben kerül bírálatra. Az árfolyamkockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie! A számlán szereplő devizás érték - számlázás napján érvényes MNB árfolyamon átszámított - forint értéke nem haladhatja meg a bontási jegyzőkönyvben szereplő forint értéket.

 






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Veréb Zoltán dr., tudományos munkatárs, PhD SZTE Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika, tel: +36 (62) 546-402

email: vereb.zoltan@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Biotech Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 937 200,-Ft+ÁFA