Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PSZ12462

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE BTK Pszichológiai Intézet részére nagymintás adatfelvétel és klinikai utánkövetéses adatfelvétel elvégzése”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PSZ12462

Ajánlattételi határidő: 2022. július 22 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 10 hónapig tartó időszakra kötik. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE BTK Pszichológiai Intézetében zajló „Egészségcélok társas ökológiai kontextusban: az egészség Személyes Niche modelljének kidolgozása” c. kutatási projekt részére adatfelvételek elvégzése, az alábbiak szerint:

  • Nagymintás reprezentatív kérdőíves adatfelvétel elvégzése
    • A minta jellemzői:
      • A dél-magyarországi régió felnőtt lakosságát nem, életkor, iskolai végzettség és településtípus szerint reprezentáló 700 fős elemszámú minta.
      • Többlépcsős mintavételi eljárás alkalmazása a reprezentativitási szempontok megfelelő érvényesítése érdekében.
    • A kérdőív a kutatás vezetője által összeállított és a külső szállító számára átadott kérdésekből áll (szocio-demográfiai háttérváltozók, egészségi adatok, pszichológiai jellemzők). Az adatfelvétel személyes lekérdezéssel, de elektronikus adatfelvételi eszközzel történik. Az ehhez használt, Limesurvey felületen futó kérdőív kódját a Vállalkozó az adatfelvétel megkezdésekor egyúttal Megrendelő rendelkezésére is bocsátja.
    • A kérdőív kitöltésének várható ideje: 30-40 perc.
    • Feldolgozottság mértéke, típusa az adatok átadásakor:
      • A felvett adatok tisztított, elemzésre kész formában kerülnek átadásra Megrendelő részére SPSS adatbázis file (.sav) formátumban.
    • Az adatfelvétel határideje (1. részteljesítés): A szerződés hatálybalépésétől számított 30 naptári nap.
  • Klinikai utánkövetéses adatfelvétel:
    • A kutatás online kérdőíves felületeinek elkészítése és az adatfelvételi folyamat technikai hátterének biztosítása és működtetése Limesurvey felületen (alapkérdőív + 2 további utánkövetés kérdőíve).
    • Az alapkérdőív felvétele folyamatosan történik a kutatás vezetője által meghatározott klinikai központokban. Az alapkérdőív adatfelvételét Megrendelő képviselői végzik, ehhez Vállalkozó a kérdőív technikai hátterét biztosítja.
    • Megrendelő az alapkérdőív felvétele során összesen körülbelül 400 páciens, valamint közülük 200 páciens esetében a velük együttélő partner (összesen kb. 600 válaszadó) kérdőíves lekérdezését valamint az utánkövetést lehetővé tévő személyes adatainak (email-címének) és hozzájárulásának felvételét vállalja.
    • A Megrendelő által átadott email-címekre Vállalkozó az egyeztetett ütemezés szerint egy első és egy második utánkövetési online kérdőívet küld ki a szükséges megerősítő ismétlésekkel.
    • Az első és második utánkövetésre az alapkérdőív felvétele után átlagosan 3 és 6 hónappal kerül sor, várhatóan összesen 6 utánkövetési időablakban,
    • Feldolgozottság mértéke, típusa az adatok átadásakor:
      • Összesen várhatóan 200 páciens és 100 partner teljes adatsora (alapfelvétel, első és második utánkövetés), utánkövetésenként 30-30% válaszadó lemorzsolódásának előzetes becslése alapján.
    • A felvett adatok tisztított, elemzésre kész formában kerülnek átadásra Megrendelő részére SPSS adatbázis file (.sav) formátumban.
    • Az első utánkövetés elvégzésének határideje (2. részteljesítés): A szerződés hatálybalépésétől számított 7 hónap.
    • A teljes adatfelvétel lebonyolításának határideje (végteljesítés): A szerződés hatálybalépésétől számított 10 hónap.

 

  • A kutatás megtervezésének és lebonyolításának időszakában Vállalkozónak a Megrendelő rendelkezésére kell állnia, személyes konzultációk keretében.

 

Pályázati forrás: K-138372 NKFIH projekt Témaszám: 1K268 12 63

Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 70

Értékelés fordított arányosítással: A legalacsonyabb árat megajánló ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.

Ajánlatkérő a mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlattevő szakmai tapasztalata a közvéleménykutatás területén 10

Értékelés egyenes arányosítással: Előírt minimum feltétel esetén 5 pont, 10 vagy 10 < esetén 10 pont, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
















 
















Minimum elvárás 5 év. Az ennél kevesebb szakmai tapasztalattal rendelkező ajánlattevő ajánlata érvénytelen!
















Igazolási mód: Ajánlattevő hitelt érdemlő nyilatkozata, mely kötelezően csatolandó az ajánlathoz.
Ajánlattevő a módszertan, alapsokaság megtervezését, minta kiválasztását többlépcsős rétegezett mintavétellel végzi-e? 5 Értékelés pontkiosztással: Igen válasz esetén 5 pont, nem válasz esetén 1 pont, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
Ajánlattevő a válaszmegtagadások kezelését illesztett pótmintával vagy kvótás pótlással végzi-e? 5 Értékelés pontkiosztással: Igen válasz esetén 5 pont, nem válasz esetén 1 pont, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
Ajánlattevő által az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 2 év során elvégzett országos nagymintás reprezentatív (PAPI, nyomtatott kérdőíves, kérdezőbiztos által lekérdezett) kutatások száma 5

Értékelés egyenes arányosítással: 1 db esetén 1 pont, 5 vagy 5 < esetén 5 pont, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
















 
















Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a bemutatott kutatások tárgyát, teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő és a részéről információt adó személy nevét, élő elérhetőségét (e-mail-cím, telefonszám).
Ajánlattevő a munka elvégzésébe legalább 1 fő felsőfokú szociológus végzettséggel rendelkező személyt bevon-e? 5

Értékelés pontkiosztással: Igen válasz esetén 5 pont, nem válasz esetén 1 pont, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
















 
















Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a munka elvégzésébe bevonni kívánt személy felsőfokú szociológus végzettségét igazoló diploma másolatát.


További információk:

Alkalmassági feltétel:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 2 év során legalább 1 db magyarországi nagymintás, reprezentatív survey adatfelvétel tervezéséről és lebonyolításáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő és a részéről információt adó személy nevét, élő elérhetőségét (e-mail-cím, telefonszám), valamint a szolgáltatás tárgyát.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a kiírás tárgyát képező szolgáltatás elvégzéséről teljesítésigazolást követően 2 db részszámla (reprezentatív adatfelvétel és első utánkövetés) és 1 db végszámla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Prof. Dr. Martos Tamás, tanszékvezető SZTE BTK Pszichológiai Intézet, tel: +36 (30) 964-9935

email: tamas.martos@psy.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Ariosz Szolgáltató, Informatikai és Tanácsadó Kft., 1077 Budapest, Rózsa u. 29. 2/3.
Nyertes ajánlati ár: 6 482 000,-Ft+ÁFA