Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PSZ12154

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PSZ12154

Ajánlattételi határidő: 2022. március 16 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2022. március 21-től számított 2 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása, az alábbiak szerint:

 

Telephely

Szállítások 2022.évben várható gyakorisága (alkalom)

2021. évben keletkezett mennyiség (kg)

SZAOK Elméleti Intézetek

Anatómiai Intézet-Kossuth Lajos sgt. 40.

 

2415

Farmakológiai Intézet-Dóm tér 12.

2477

Biokémiai Intézet-Dóm tér 9.

157

Élettani Intézet-Dóm tér 10.

371

Kórélettani Intézet-Semmelweis u. 1.

3431

Orvosi Mikrobiológiai Intézet-Dóm tér 10.

48

Orvosi Informatikai központ-Korányi fasor 9.

692

Sebészeti Műtéttani Intézet-Pulcz u. 1.

2615

Népegészségtani Intézet-Dóm tér 10.

37

Sejtbiológiai Intézet-Pécsi u. 4.

0

Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

I. sz. Belgyógyászati Klinika-Korányi fasor 8-10.

 

0

Szemészeti Klinika-Korányi fasor 11.

0

Neurológiai Klinika-Semmelweis u. 6.

115

SZAOK és Szent-Györgyi Albert Klin. Közp. össz.:

52 alkalom (hetente egyszer)

12358

GYTK-Eötvös u. 6.

5 alkalom (eseti megrendelés)

490

DNT-Tisza Lajos krt. 111.

9 alkalom (eseti megrendelés)

497

TTIK Élettan-Középfasor 52.

3 alkalom (eseti megrendelés)

440

 

A szerződéses időszak alatt keletkező állati melléktermék mennyisége és szállítási gyakorisága előre nem tervezhető, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a fenti táblázatban megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását a fentitől eltérő gyakorisággal fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt. Kivéve a SZAOK Elméleti Intézeteit, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Klinikáit, mely 13 telephelyről folyamatosan, heti egyszeri alkalommal történik a szállítás. A heti egyszeri szállítás alkalmával Ajánlattevő a megnevezett 13 telephely közül onnan köteles begyűjteni az állati mellékterméket ahonnan hozzá előzetesen szállítási igény érkezett. Függetlenül az igénylő egységek számától az adott heti egyszeri szállítás 1 alkalomnak minősül, melyet a megadott egységáron számolhat el.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
  • Vállalkozó az 1 alkalomra megadott szállítási díját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
  • A felhívásban és a szerződés tervezetben felsorolt telephelyek száma felmerülő, új igény esetén bővülhet.





Letölthető állományok:
Nyilatkozat_KATA.docx
Felolvasólap.docx
Szerz.terv.(állati melléktermék).doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlati árat a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő az 1 alkalomra megadott bruttó szállítási díjakat fogja értékelni a bírálat során. Az 1 alkalomra megadott szállítási díjnak fedezetet kell nyújtania az állati melléktermék SZTE fent felsorolt telephelyeiről az elszállítást, beleértve a felrakodás, a célállomáson történő lerakodás, valamint a szállító jármű higiéniai követelményeknek megfelelő fertőtlenítésének a költségeit is.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő adja meg a Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal Agrárügyi Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály (6724 Szeged, Vasas Szent Péter u. 9., Tel.: (62) 680-800) által az undort keltő anyagok begyűjtésére vonatkozó, továbbá a közúti szállítóeszközre kiadott érvényes engedélye számát.

 

Fizetési mód: Vállalkozó a GYTK, TTIK, valamint DNT esetében minden egyes megrendelést követő szállítás után, a leigazolt kereskedelmi okmány alapján – mely a számla alapbizonylatát fogja képezni – számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. A SZAOK és Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ esetében a folyamatos, heti egyszeri szállításról havonta a leigazolt Átadás-átvételi lap/szállítólevél és a Kereskedelmi okmány alapján – melyek a számla alapbizonylatát fogják képezni – 1-1 db számlát állíthat ki a SZTE SZAOK Elméleti Intézetek (Szeged, Tisza L. krt. 107.) és a SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (Szeged, Tisza L. krt. 107.) részére, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó ebben az esetben a havi szállítás összegét az Átadás-átvételi lap adatain alapuló, az SZAOK Elméleti Intézeteiből, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központból összesen elszállított melléktermék mennyiségi aránya alapján köteles megbontani és ennek megfelelően az 1-1 db számlát kiállítani. Vállalkozó az egy alkalomra adott szállítási egységárát a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.

 

A Szegedi Tudományegyetem, mint Ajánlatkérő, a vonatkozó jogszabályok (Art.) értelmében, amennyiben katás vállalkozó üzleti partnerei részére adott tárgyévre vonatkozóan összességében bruttó 3 millió forintot meghaladó értékben könyvel bevételt, akkor a 3 millió forintot meghaladó értékrész után 40%-os adót köteles befizetni a NAV felé.

Ennek megfelelően Ajánlatkérő azon Ajánlattevők ajánlatát, akiknek a katás nyilatkozatában jelzett Ajánlatkérőtől származó bevétele és a jelen ajánlati ára eléri vagy meghaladja a fentebb említett értékhatárt az alábbiak szerint veszi figyelembe az értékelés során:

 

*(Ajánlatkérőtől származó bevétel + jelen ajánlati ár 3 millió forintot meghaladó része x 0,4) + jelen ajánlati ár

 

*Jelmagyarázat: Amennyiben Ajánlattevő az ajánlata részeként benyújtott nyilatkozatában foglaltak alapján katás vállalkozónak minősül és a fentebb említett értékhatárt jelen ajánlattételével eléri, illetve meghaladja, akkor a Szegedi Tudományegyetem fenntartja magának a jogot, hogy a beérkező ajánlatok értékelése során a 3 millió forintot meghaladó értékrészre vonatkozó 40%-os adóterhet a katás vállalkozó ajánlati árához hozzáadja, és az így keletkező mindösszesen értéket veszi alapul a bontási- értékelési folyamat során.

 

Ajánlattevő benyújtott ajánlatához köteles a kiíráshoz csatolt NYILATKOZAT-ot is kitöltve és cégszerűen aláírva csatolni!

Amennyiben Ajánlattevő tárgyévben egyszer már feltöltötte rendszerünkbe kisadózás szempontjából NEMLEGES NYILATKOZATÁT azt ismételten benyújtani nem szükséges!


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maksa Ágnes, környezetvédelmi szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi Iroda, tel: +36 (30) 627-8097

email: maksa.agnes@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ATEV Zrt., 1097 Budapest, Illatos út 23.
Nyertes ajánlati ár: 13 500 000,-Ft+ÁFA