A beszerzés rövid ismertetője:
Az BTK Középkori és Kora Újkori Magyar Történeti Tanszék által készített szakszöveg fordítása és lektorálása magyar nyelvről angol nyelvre, a TKP 2020 Témakerületi Kiválósági program projekt keretében az alábbiak szerint:
A felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától 2021.10.31.-ig tartó időszakra kötik.
A fordítandó projekt dokumentumokat a szerződéskötés után folyamatosan, doc formátumban küldjük meg a Vállalkozónak.
Amennyiben az Ajánlattevő - annak ellenére, hogy saját maga is el tudná látni a feladatot - alvállalkozót von be a teljesítésbe, úgy azt az ajánlatában köteles jelezni. Amennyiben az alvállalkozók bevonása a szerződés teljesítése során válik szükségessé, úgy az csak a megrendelő részére való bejelentést követően lehetséges. Minden esetben szükséges ajánlatkérő részére megadni a bevonni kívánt alvállalkozóval kötendő szerződés tartalmát, összegét és kifizetési feltételeit.
Egyéb szerződéses feltétel:
• A vállalkozó köteles a szerződés ideje alatt heti több alkalommal, személyes jelenlétű munkamegbeszélésen részt venni, a megrendelő és a vállalkozó fordító részvételével a megrendelő előzetes kérése alapján (melynek költsége a vállalkozót terheli).
A megadott mindösszesen fordítandó és lektorálandó karakter (leütés) szám előzetesen tervezett, így változhat. Vállalkozó köteles a ténylegesen megrendelt leütés számnak megfelelően, az egy leütésre megadott egységára alapján elszámolni. Felek a ténylegesen megrendelt leütés számot a teljesítésigazolásban rögzítik.
Teljesítés helye: 6722 Szeged, Egyetem u. 2. (3. em. 3207 iroda)
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Igazolási mód: Cégszerűen ellenjegyzett nyilatkozat a referenciának való megfelelésről.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a szolgáltatás tárgyát, valamint a fordított szöveg témáját.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója:
Szűcs Emese ügyvivő-szakértő Tel: +36-62/544-464, e-mail:szucs.emese@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Ajánlatkérő az előzetesen tervezett 750.000 karakter szóközökkel (leütésre) mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Fizetési mód:
Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Nyertes ajánlattevő: Horton Charles Carroll e.v
Nyertes ajánlati ár: 1 500 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B