Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10964

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 1 db iroda és 3 db szaniter konténer
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10964

Ajánlattételi határidő: 2020. október 08 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.10.30

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db iroda és 3 db szaniter konténer


Részletezés:


  • a 4 db konténer 3 külön egységet fog alkotni az alábbi formában:
  • A egység: 1 db szaniter és 1 db iroda konténer egybenyitva
  • B egység: 1 db szaniter konténer
  • C egység: 1 db szaniter konténer
  • nyíllászárók:

☛ az összes bejárati ajtó: zárható, hőszigetelt acél ajtó 87,5 x 200 cm méretben

☛ A egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen nem kell ablak

☛ A egység iroda konténerben 2 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak

☛ B egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen 1 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak

☛ C egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen 1 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak

  • a konténerek külső méretei nem haladhatják meg a 6,5 méter hosszúságot, a 2,5 méter szélességet és 2,6 méter magasságot,
  • a szaniter konténereknél a tartózkodó rész a folyosót nem beleszámítva legalább 9 m2 legyen
  • világos színfestéssel legyenek ellátva (falak, padló, tető),
  • hőszigeteléssel legyenek ellátva az alábbiak szerint

☛ falak: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés

☛ padló: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés

☛ tető: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés

  • elektromos fűtéssel és hűtéssel kell rendelkeznie mindegyik konténernek,
  • világítás és 230 V-os elektromos csatlakozók szükségesek
  • dugaljak az alábbiak szerint:

☛ A egység: 7 db dugalj

☛ B egység: 5 db dugalj

☛ C egység: 5 db dugalj

  • a szaniter konténerekben WC, tusoló és kézmosó szükséges,
  • az ajánlatnak tartalmaznia kell a helyszíni összeszerelést, szállítási költséget és a konténerek alapjának kiépítését mobil betonlapból
  • az ajtók és ablakok elhelyezkedéséről a helyszíni bejáráson történik egyeztetés
  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az alább sorolt eszközöket:

☛ 1 db minimum 100 literes, maximum 160 literes hűtő, egy fagyasztó rekesszel

☛ 1 db 60 literes szemetes

☛ 1 db üzemi elsősegélydoboz 30 főig

☛ 1 db legalább 23 literes, maximum 28 literes, minimum 800 W teljesítményű mikrohullámú sütő

☛ 1 db MSZ EN 3 szabványnak megfelelő, felfüggesztőn elhelyezhető, minimum 5 kg maximum 8 kg oltásteljesítményű tűzoltó készülék

  • 3 év jótállás szükséges a megajánlott konténerekre
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell a meglévő rendszerre való csatlakozást, amelyhez Ajánlatkérő biztosítja a szükséges közmű csatlakozási pontokat az elhelyezéstől maximum 20 méteren belül.

Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 14 naptári nap.

Az ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részévétel.

Ajánlatkérő csak tételes árajánlatot fogad be.

A beszerzés szakmai kapcsolattartója:

Puskás Izabella (puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu)

Tel.: 06/30-361-8734

 

Bejárás tervezett időpontja: 2020.09.28. 10:00 , A találkozó helyszíne: Tisza Lajos krt. 107. (GH belső udvar-porta).

A tervezett időpont nem megfelelősége esetén, legyen szíves, Puskás Izabellával egyeztessen.

Teljesítés:

  • A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
  • A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
  • Megrendelő előleget nem fizet.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető

A pályázatból kizáró okok:

  • Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása
  • Helyszíni bejárás elmulasztása

 

Ajánlatukat, kérjük, forintban adják meg.

 

Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

 

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

 

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.

 

 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645

email: molnar.andras@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás érvénytelenítésre került.