Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/KB10878


Ajánlatkérő módosította a kiírást!

Meghosszabbítva 3. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem egységeinek költöztetése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/KB10878

Ajánlattételi határidő: 2020. augusztus 28 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1 év időtartam

A beszerzés rövid ismertetője:

Módosítás:

Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 darab saját tulajdonú 3,5 tonna összteherbírású tehergépkocsival, továbbá szükség esetén 1 db 7 tonna összteherbírású emelőhátfalas tehergépkocsival.

Kötelezően benyújtandó dokumentumok:

  • Legalább 3 db saját tulajdonú 3,5 tonna összteherbírású tehergépkocsi forgalmi engedélye
  • Nyilatkozat 1 db 7 tonna összteherbírású emelőhátfalas tehergépkocsi rendelkezésre állásáról


A szerződéskötés feltétele:

Legalább 5 fő munkaállományban lévő személy 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványának bemutatása

A szerződés az alábbi kiegészítéssel módosul.

Felek rögzítik, hogy Vállalkozó a felhívásban szerződéskötési feltételként meghatározott 5 db erkölcsi bizonyítványt 2020........ napján /a szerződés aláírásakor/ bemutatta, melyekről másolat nem készül és amelyek megtekintés után Vállalkozó birtokában maradnak. Vállalkozó nyilatkozik, hogy az erkölcsi bizonyítványok vele munkavégzésre irányuló szerződéses jogviszonyban álló személyekre vonatkoznak, Megrendelő pedig nyilatkozik, hogy az erkölcsi bizonyítványokat megfelelőnek találja.


Tevékenység tárgya:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek költöztetése (bútorok, berendezési tárgyak, iroda és laboreszközök, műszerek, betegellátásban használt eszközök).

Ajánlatkérőnek kiemelt érdeke fűződik a működés hibátlan teljesítéshez tekintettel arra a körülményre, hogy a szerződés tárgya hármas progresszivitási szintű egészségügyi egységek, valamint speciális gépek, egészségügyi berendezések költöztetését is magában foglalja. Továbbá a keretszerződés teljesítéséhez kapcsolódó eseti megrendelések rövid határidővel kerülnek megvalósításra az egészségügyi egységek folyamatos működésének biztosítása mellett.

Ajánlatkérő feladata:

  • Logisztikai terv összeállítása a költöztetés menetére vonatkozóan.
  • Kontaktszemélyek biztosítása az előkészítés és lebonyolítás során.
  • Költöztetendő eszközök, bútorok, műszerek szállításra előkészítése (szétszerelés, bontás), csomagolása, címkézése.
  • A költöztetendő eszközök, bútorok, műszerek új helyen történő összeszerelése, beépítése, üzembe helyezése.
  • A fel- és lerakodási helyszínek megközelíthetőségének biztosítása.
  • Rakodási, anyagmozgatási útvonalak biztosítása.

Ajánlattevővel szemben elvárt követelmények:

  • Igény esetén szakaszos, vagy párhuzamosan több egység költöztetésének biztosítása.
  • Igény esetén esti órákban is költöztetés, előzetes igény esetében hétvégi pihenőnapon való költöztetés biztosítása.
  • Ajánlattevő rugalmasan alkalmazkodjon az egyes szervezeti egységek igényéhez, az esetleges menet közbeni változtatásokhoz.
  • A szállításhoz szükséges csomagolóanyag biztosítása Ajánlatkérővel egyeztetett módon és mennyiségben (pl. műanyag láda, megfelelő teherbírású és méretű papírdoboz, fólia)
  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 darab saját tulajdonú 3,5 tonna összteherbírású tehergépkocsival, továbbá szükség esetén 1 db 7 tonna összteherbírású emelőhátfalas tehergépkocsival
  • A felrakodási és lerakodási helyszínek, épületek sérülésmentességének biztosítása, felvonók kímélése, teherbírás határértéket meg nem haladó súlyú eszközök szállítására használhatók csak.
  • Fokozott odafigyelés a sérülés- és rázkódásmentesség biztosítására, eső esetén nedvesség elleni védelem biztosítása.
  • A költöztetés során a fokozott vagyonvédelem biztosítása, költöztetendő eszközök átadás-átvétele. Az épület előtt rakodás közben a gépjármű nem maradhat őrizetlenül. Tehergépkocsi rakománnyal csak őrzött telephelyen éjszakázhat.
  • Az Ajánlattevő hibájából bekövetkezett károkért Ajánlattevőt teljes kártérítési kötelezettség terheli. Ajánlattevő köteles felelősségbiztosítással rendelkezni.
  • A költöztetést megbízható, erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező gyakorlott dolgozókkal köteles végeztetni.
  • Ajánlattevő tevékenységi köre cégkivonattal igazolható módon terjedjen ki költöztetési tevékenységre, melyet Ajánlatkérő elektronikus cégnyilvántartási adatbázisból ellenőriz.
  • A költöztetés elszámolásánál az Ajánlatkérő által leigazolt költöztetésben résztvevő létszám és a költöztetés percre pontosan számított ideje vehető figyelembe. Ajánlattevő köteles a költöztetéshez csak a műszakilag szükséges létszámot alkalmazni és csak a műszakilag szükséges idő alatt elvégezni.
  • Az ajánlati ár tartalmazza az Ajánlattevőnél felmerülő valamennyi költséget, beleértve a mozgatáshoz szükséges segédeszközök, tehergépkocsik díját, csomagolóanyag költségét.

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás (nettó rezsióradíj Ft+ÁFA/fő)

    Kötelezően benyújtandó dokumentumok:

    • Minimum 5 millió Ft kárlimitű fuvarozási felelősségbiztosítás igazolása
    • Nagy értékű költöztetésről szóló, maximum 1 szerződésből származó referenciaigazolás, melynek értéke minimum nettó 7 millió Ft.
    • Legalább 3 db saját tulajdonú 3,5 tonna összteherbírású tehergépkocsi forgalmi engedélye
    • Nyilatkozat 1 db 7 tonna összteherbírású emelőhátfalas tehergépkocsi rendelkezésre állásáról


    Letölthető állományok:
    ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docx
    Felolvasólap.docx
    Vállalkozói szerződés_tervezet.doc

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


    További információk:

    Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

    Az árajánlatot pdf. formátumban kérjük feltölteni, 1 db fileban.

    A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlattal és a csatolandó dokumentumokkal együtt benyújtani.

    Az árajánlatban az összegeket nettó érték + ÁFA formában kérjük feltüntetni. (Ft/rezsióra)

    Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, ha az ajánlata megtétele előtt az eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót:

    Fliber Csaba szállítási irodavezető

    62/544-327, 30/953-8367

    fliber.csaba@gmf.u-szeged.hu




    Ajánlat benyújtásának módja:
    Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
    ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
    A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

    További információ kérhető:

    Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

    varjasi.otto@med.u-szeged.hu

    Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 341-676, +36 (62) 544-000/1676

    email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


    Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

    Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

    A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

    Nyertes ajánlattevő: Pannon Pakk 66 Kft.
    Nyertes ajánlati ár: 2 650,-Ft+ÁFA