Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/KB09805

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Onkoterápiás Ambulancia kialakításához kapcsolódó bútorok beszerzése (gyártás és beépítés)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/KB09805

Ajánlattételi határidő: 2019. április 30 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.05.24.

A beszerzés rövid ismertetője:

Onkoterápiás Ambulancia kialakításához kapcsolódó bútorok beszerzése (gyártás és beépítés)


Munkaterület tervezett átadása: 2019. május 24.

Befejezési határidő: szerződéskötéstől számított 50. naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

 

SZTE ÁOK Onkoterápiás ambulancia kialakításához kapcsolódó bútorok beszerzése (gyártás és beépítés)

Helyszín: 6720 Szeged, Korányi fasor 7.

 

Tárgy:

SZTE ÁOK Onkoterápiás ambulancia kialakításához kapcsolódó következő bútorok legyártása és helyszíni elhelyezése a részletezett tájékoztató jellegű konszignáció alapján.

  • N-1; N-2; N-3 konszignációs jelű nővérállomás
  • R-1 konszignációs jelű recepciós pult és munkaállomás
  • B-3 Teakonyha bútorsor

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

A bútorok egyedi gyártásúak, előzetes helyszíni felmérés és megrendelővel való konzultáció alapján.

Megrendelő fenntartja a változtatás jogát a konszignációban kiírt műszaki tartalomtól a megajánlott átalány ár változtatása nélkül.

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik az alábbi szakemberekkel:

  • építész FMV
  • 2 fő asztalos

A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik az elmúlt három évben legalább egy darab bruttó 5 millió forintot meghaladó bútor gyártási munkával. A referencia nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

Az átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

 

Szükséges dokumentumok:

 

  • Kivitelezői nyilatkozat
  • Felelős Műszaki Vezetői nyilatkozat
  • Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)
  • Építési napló hiánytalan másolata (szabályosan lezárva minden mellékletével)

 

Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla:

A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.


Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.


Stammer Árpád építész műszaki ellenőr

Tel.: 70/439-9373



Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.




Letölthető állományok:
konszignáció.pdf
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasólap.doc
ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Éva, anyaggazdálkodó SZTE ÁOK Logisztikai Iroda, tel: +36 (62) 545-983, +36 (62) 544-000/5983

email: szabo.eva@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Plusz Építő Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 229 058,-Ft+ÁFA