Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/KB08546
Ajánlattételi határidő: 2018. január 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.02.16
A beszerzés rövid ismertetője:
1 db Boston Extra vezetői forgószék, 6 db Milano karszék, 1 db Krisztina 2 személyes kanapé, 2 db Krisztina fotel, 1 db Myra Classic középszőnyeg és 1 db Luxury Usak középszőnyeg
Részletezés:
1.részajánlati kör:
1 db Boston Extra vezetői forgószék
- telekárpitos ülő- és hátlappal
- több ponton rögzíthető szinkron mechanikával
- magasságban állítható kar és háttámla
- polírozott alu. lábkereszt puha görgővel
- CARABU HP84 szövettel
2.részajánlati kör:
6 db Milano karszék
- farésze EGGER tirani körte (3114ST9 ) színhez hasonló pácolással
- CARABU HP84 kárpittal
3.részajánlati kör
1 db Krisztina 2 személyes kanapé
- telekárpitos kivitelben
- CARABU HP84 kárpittal
4.részajánlati kör:
2 db Krisztina fotel
- telekárpitos kivitelben
- CARABU HP84 kárpittal
5.részajánlati kör:
1 db Myra Classic középszőnyeg
- 240 x 340 cm méretben
- 5650/G10 szürke színben
6.részajánlati kör:
1 db Luxury Usak középszőnyeg
- 200 x 300 cm méretben
- 6850-061 színben
Az ajánlatokat részajánlati körönként kívánjuk értékelni!
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Éva, anyaggazdálkodó SZTE ÁOK Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-983, +36 (62) 544-000/5983
email:
szabo.eva.1@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Illés Irodabútor Kft.
Nyertes ajánlati ár: 730 070,-Ft+ÁFA