Fizetési feltételek:
1. Végszámla: a vállalási díj 15 %-ára a számla akkor nyújtható be, ha Ajánlatkérő részére a tanúsítvány kiadásra kerül független tanúsító szervezet részéről.
2. Rész-számla benyújtására az alábbi ütemezésben van lehetőség:
(1) előkészítés, oktatás (15%);
(2) információ vagyon felmérés (40%);
(3) szabályozási dokumentáció elkészülte (20%);
(4) belső auditok (10%)
Ezen ütemezésen kívüli igény nem nyújtható be.
3. A számla benyújtásának feltétele Ajánlattevő teljesítésének Ajánlatkérő általi elfogadása és a teljesítési igazolás kiadása. Ajánlatkérő a dokumentáció kézhezvételét követő 15 munkanapon belül köteles nyilatkozni annak elfogadásáról.
4. A befogadott számla összegének kiegyenlítése a kézhezvételtől számított 30 napon belül átutalással történik oly módon, hogy a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számlák esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével történik.
Ajánlatkérő biztosítja, hogy a dokumentációk szerződésszerű átadását követő 10 napon belül a tanúsítvány megszerzésére irányuló eljárást megindítja.
Az ajánlattevő szakmai alkalmasságára vonatkozó elvárások:
M1. Rendelkezzen MSZ EN ISO 9001:2009 szerinti minőségirányítási rendszerrel;
Alkalmasságot MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata igazolja.
M2. Rendelkezzen a felhívás megjelenését megelőző 3 évben teljesített, legalább 1 db, egészségügyi területen végzett információbiztonsági referenciával, továbbá legalább 1 db, egyéb területeken végzett integrált irányítási rendszer keretén belüli, információbiztonsági irányítási rendszerépítési referenciával.
Az integrált irányítási rendszerépítési referenciánál az integrált irányítási rendszer minimum a minőségirányítási és információbiztonsági irányítási rendszereket tartalmazza együttesen. Releváns referenciának a nagyvállalati kategóriába (>250 munkavállaló) tartozó szervezeteket tekintjük.
Alkalmasságot az Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata igazolja, amely tartalmazza legalább a következő adatokat: a szerződés tárgya, a teljesítés ideje (év, hó), a szerződést kötő másik fél, valamint a referenciáról információt adó neve és telefonszáma.
M3. Mutassa be a szolgáltatás teljesítésében részt vevő szakembereket képzettségük és szakmai tapasztalatuk ismertetésével. Az Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább az alábbi szakemberekkel:
o 1 fő – Információbiztonsági és minőségügyi vezetői vagy menedzseri képzettségű (nemzetközi vagy minimum OKJ-s oklevél) és integrált rendszerépítésben legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;
o 1 fő – ISO 9001 és ISO/IEC 27001 szerint akkreditált tanúsítónál ezekre minősített vezető auditor legalább egy projekben auditori tapasztalatokkal rendelkező;
o 1 fő – Információbiztonsági oktatói tapasztalatokkal rendelkező;
o 1 fő – Nemzetközileg elfogadott, legalább alapszintű ITIL V3 képesítéssel rendelkező;
o 1 fő – Egészségügyi területen adatvédelmi, illetve információbiztonsági témájú szakirányú ismeretek és legalább egy év szakmai tapasztalattal rendelkező;
o 1 fő – Egészségügyi felsőfokú végzettséggel és tapasztalatokkal rendelkező szakemberrel.
A szakemberek végzettségét, képzettségét és szakmai tapasztalatát a szakemberek szakmai önéletrajzával igazolja.
Egy szakember több alkalmassági feltételt is igazolhat, azonban legalább 3 fő bemutatása szükséges.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Tapasztó Sándor projektmenedzser
Tel.:30/6543818, Fax:62/545005
e-mail: tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu
Fábián Zoltán SZAKK minőségügyi felelős
Tel.:62/342298
e-mail: fabian.zoltan@med.u-szeged.hu
Műszaki tartalom és alkalmazott módszertan bírálati módszere:
Értékelési módszer: Az értékelés egy 3 fős szakértői bizottság bevonásával történik. A szakértői bizottság a szempontrendszer illetve alszempontok figyelembevételével értékeli az ajánlatokat és indokolt döntéssel megállapítja az ajánlatok rangsorát. Az első helyre rangsorolt ajánlat kapja a maximális 10 pontot, az utolsó helyre rangsorolt ajánlat kapja a minimális 1 pontot. A további ajánlatok a maximális és minimális ajánlati értékek különbségéhez viszonyítva kapnak pontot, a legjobb és legrosszabb ajánlattól való eltérésük arányában. Az azonos helyre rangsorolt ajánlatok azonos pontszámot kapnak. Ez a pontszám kerül a súlyszámmal felszorzásra.
A részszempontonként elért súlyozott pontszám alapján a legmagasabb pontszámot elérő a nyertes.
Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).
Ajánlati kötöttség:
Az ajánlatot alkotó dokumentumok:
- Nyilatkozat a feladat elvégzésére vonatkozó ajánlati árról (nettó Ft, ÁFA, bruttó Ft). Az ajánlati ár átalányár, az Ajánlatkérő semmilyen egyéb címen nem térít költséget Ajánlattevő részére.
- A szolgáltatás nyújtásának és ütemezésének részletes ismertetése (műszaki tartalom).
Az ajánlat tárgyában meghatározott szolgáltatások nyújtásának és az alkalmazott módszertannak a bemutatása az értékelési szempontok keretében meghatározott szerkezetben és tartalommal, és ütemterv megadása a szolgáltatás teljesítésének ütemezéséről.
- Ajánlattevő nyilatkozata, hogy 30 napnál régebbi nyilvántartott köztartozása nincs.
- M1 alkalmasság igazolása (MSZ EN ISO 9001:2009 tanúsítvány egyszerű másolata)
- M2 alkalmasság igazolása (Ajánlattevő cégszerű referencia nyilatkozata)
- M3 alkalmasság igazolása (a teljesítésben résztvevők szakmai önéletrajza)
Egyéb információk:
1. Az ajánlat összeállításához szükséges alapadatokat (telephelyek, infrastruktúra – hálózat, gépek száma, stb.) ajánlattételi szándéknyilatkozat megküldése esetén Ajánlatkérő kapcsolattartója közvetlenül megküldi ajánlattevő részére.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 60 | |
IBIR érvényesség kiterjedése, megfelelése (IBIR scope, teljes SZAKK-ra kiterjedjen, IBIR területei, …) | 5 | |
Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok felsorolása (teljesség szerint) | 9 | |
Az IBIR kiépítés lépései során az elvégzendő feladatok logikai egymásra épülése | 6 | |
Vagyonleltár felvételi és kockázatszámítási módszertan bemutatása, alkalmassága SZAKK számára | 8 | |
MIR-hez való integrálás módszere, gyakorlatiassága | 8 | |
Átadandó (eredmény) dokumentumok (teljesség szerint) | 9 | |
ITIL követelmények teljesítésének bemutatása | 5 |
Nyertes ajánlattevő: InfoBiz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 080 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B