A beszerzés tárgya: SZTE JATIK épületében lévő csomagmagőrző területére ill. a ruhatári pultokhoz biztonsági kamerák telepítése.
Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált adásától számított 90 nap
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE JATIK épületében a csomagmegőrzőknél és a ruhatári pultoknál szükségessé vált egy mai kor igényeinek megfelelő IP kamera rendszer kiépítése, ami az egyetemi rendszerekkel kompatibilis és képrögzítésre alkalmas.
Beszerzés tárgyának pontos leírása:
Az épületen belül a csomagmegőrző területén, ill. a ruhatári pultoknál biztonsági kamerarendszer kerül kiépítésre az alábbi műszaki tartalommal:
Az ajánlatadó ajánlatának tartalmaznia kell a teljes kivitelezés anyagköltségét (segédanyag), munkadíját és garanciális idő alatti rendszer karbantartás költségét a vonatkozó kiszállási díjakkal együtt. Ajánlattévő kötelezettsége: A rendszer karbantartása a garanciális idő alatt!
A rendszerhez kapcsolódó rögzítőt és megjelenítő monitort az épület személyzeti bejárata mellett található biztonsági helyiségben kell elhelyezni.
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk/ ajánlati feltételek:
Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
- karbantartási költségeket garanciális idő alatt
- szombat és vasárnapi munkavégzés lehetőségét
- ütemterv készítését
- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a segédanyagok árát!
További feltételek
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
- ajánlatadó rendelkezzen a szükséges műszaki feltételekkel
- teljesen és hibátlanul működő rendszer (tesztüzem)
- bejáráson való részvétel
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni az érvényes ajánlattétel feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Helye: 6722 Szeged, Ady tér 10. (épület előtt)
Kapcsolattartó: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36 30/174-6978
Bejárás időpontja: 2020.10.15. (csütörtök) 14:00 óra
Az ajánlatadó feladatai
Általános elektromos előírások: ld. csatolt dokumentum
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Vállalkozó 1db végszámlát (100%) nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési- kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: VértesNet Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 064 161,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B