Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10999

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JATIK épületében lévő csomagmagőrző területére ill. a ruhatári pultokhoz biztonsági kamerák telepítése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10999

Ajánlattételi határidő: 2020. október 20 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált adásától számított 90 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE JATIK épületében lévő csomagmagőrző területére ill. a ruhatári pultokhoz biztonsági kamerák telepítése.

Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált adásától számított 90 nap

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE JATIK épületében a csomagmegőrzőknél és a ruhatári pultoknál szükségessé vált egy mai kor igényeinek megfelelő IP kamera rendszer kiépítése, ami az egyetemi rendszerekkel kompatibilis és képrögzítésre alkalmas.

 

Beszerzés tárgyának pontos leírása:

Az épületen belül a csomagmegőrző területén, ill. a ruhatári pultoknál biztonsági kamerarendszer kerül kiépítésre az alábbi műszaki tartalommal:

  • 14db kamera (dóm) min. 2MP
  • 1db 16 csatornás rögzítő egység (rögzítés min 7 frame/sec.)
  • 1db HDD 4TB vagy nagyobb
  • 305m árnyékolt UTP kábel (Cat 5. v. nagyobb)
  • 1db 24” monitor vagy nagyobb
  • 20m műanyag kábelcsatorna (LEGRAND vagy műszakilag megegyező)
  • 1db Rack szekrény
  • 1db Router
  • 1kpl átadási dokumentáció
  • 1kpl segédanyagok
  • 1kpl erősáramú csatlakozások
  • Munkadíj (komplett kivitelezés és beüzemelés)

Az ajánlatadó ajánlatának tartalmaznia kell a teljes kivitelezés anyagköltségét (segédanyag), munkadíját és garanciális idő alatti rendszer karbantartás költségét a vonatkozó kiszállási díjakkal együtt. Ajánlattévő kötelezettsége: A rendszer karbantartása a garanciális idő alatt!


A rendszerhez kapcsolódó rögzítőt és megjelenítő monitort az épület személyzeti bejárata mellett található biztonsági helyiségben kell elhelyezni.


A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk/ ajánlati feltételek:

  • szakmai végzettség igazolása (kérjük az ajánlathoz csatolni!)
  • 24 órás hiba bejelentési lehetőség biztosítása a hét minden napján
  • Telefonos szaktanácsadás biztosítása
  • 24 hónap garancia vállalása az elvégzett munkára, és beépített berendezésekre, eszközökre

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

- karbantartási költségeket garanciális idő alatt

- szombat és vasárnapi munkavégzés lehetőségét

- ütemterv készítését

- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a segédanyagok árát!


További feltételek

- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

- ajánlatadó rendelkezzen a szükséges műszaki feltételekkel

- teljesen és hibátlanul működő rendszer (tesztüzem)

- bejáráson való részvétel


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni az érvényes ajánlattétel feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helye: 6722 Szeged, Ady tér 10. (épület előtt)

Kapcsolattartó: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36 30/174-6978

Bejárás időpontja: 2020.10.15. (csütörtök) 14:00 óra

Az ajánlatadó feladatai

  • Kivitelezéssel kapcsolatos dokumentációs feladatok ellátása


Általános elektromos előírások: ld. csatolt dokumentum


A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó 1db végszámlát (100%) nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap (új) JATIK csomagmegörző biztonsági kamerák telepítése 2020.10.05..doc
Műszaki leírás_MÓD SZTE JATIK csomagmegörző biztonsági kamerák telepítése (módosított) 2020.10.05_.doc
Vállalkozási szerződés-tervezet_JATIK csomagmegörző.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési- kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: VértesNet Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 064 161,-Ft+ÁFA