Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/PM09755
Ajánlattételi határidő: 2019. április 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.06.18.
A beszerzés rövid ismertetője:
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés megkötésétől számított 60 naptári nap.
A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben lévő tűzvédelmi eszközök 54/2014. (XII.5.) BM rendelet 18.sz. mellékletében előírt időszakos vizsgálat során feltárt hibák javítása.
Ajánlattételi határidő: 2019. április 18. 15:00
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgyában megadott tűzvédelmi rendszerek időszakos felülvizsgálata megtörtént. A rendszerek felülvizsgálatából adódó hibák, hiányosságok javítása a feladat.
A feladat rövid leírása:
A Szegedi Tudományegyetem létesítményeiben lévő RWA rendszerek időszakos felülvizsgálata során keletkező hibalista, jegyzőkönyv tartalmában szereplő eszközöket, javításokat kell elvégezni úgy, hogy az RWA rendszerek megfeleljenek a tűzvédelmi elvárásoknak.
Az RWA rendszerek esetében a feladat összefoglalva a következő:
- az adott helyszínek RWA szekrényeiben az akkumulátorok beszerzése, lecserélése,
- 1 db RWA központ cseréje,
- tűz- és füstgátló szerkezetek felülvizsgálat során feltárt hibáinak javítása,
- akkumulátorok cserejének összesítése:
6 db 12V/1,2 Ah,
4 db 12V/23 Ah,
6 db 12V/18 Ah,
12 db 12V/7 Ah,
6 db 12V/3,4 Ah,
12 db 12V/24 Ah,
Általános szempontok:
A pályázónak az alábbiakat kell teljesítenie:
- rendelkezzen min. 3 éves a „Tűzvédelmi rendszerek ellenőrzése, karbantartása” tevékenységgel kapcsolatos igazolható szakmai tapasztalattal
- rendelkezzen a kiírásban szereplő tűzvédelmi szaktevékenységhez szükséges eszközökkel és raktárkészlettel
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
Számlázás, érvényesség, gazdasági-pénzügyi megfelelés:
- az elmúlt 3 lezárt pénzügyi évben nem lehet veszteség
Letölthető állományok:
atlathatosagi nyilatkozat.docxfelolvasólap.docxvállalkozási szerződés.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi és Szállítási Iroda, tel: +36 (62) 544-472
email:
csoti.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Papp Ferenc e.v. (6600 Szentes, Apponyi tér 1. ép. 2. lph. III/10.)
Nyertes ajánlati ár: 4 300 000,-Ft+ÁFA