Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/PM09798
Ajánlattételi határidő: 2019. április 26 16:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.06.01.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Tudományegyetem Műszaki Igazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.
A beszerzés tárgya: „Tompai Kapu telephelyen könnyűszerkezetes irodaépület bontása alappal együtt, új lemezalap készítése”
Munkálatok kezdete: a szerződés aláírását követően a munkaterület átadás napja
Befejezési határidő: A munkaterület átadástól számított 30 munkanap
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Központi épületében „Tompai Kapu telephelyen könnyűszerkezetes irodaépület bontása alappal együtt, új lemezalap készítése”
Helyszín: Szeged, Tompai Kapu út 9.
Tárgy:
Egy könnyűszerkezetes faház, áttelepítése miatt (a Tompai Kapu út 9. szám alatt lévő telephelyre) bontási és felület előkészítési munkák elvégzése.
A munka része egy meglévő faház elbontása (1. melléklet – 9. és 15. tétel) a Tompai kapu út 9. szám alatti telephelyen, törmelék eltakarítása, a bekötött közmű ideiglenes leválasztása a bontandó épületről. A bontási munkák végeztével tereprendezés (feltöltés) és egy új a 3. melléklet szerinti alap kialakítása a 2. melléklet (16. tétel) szerint jelölt helyre az áttelepítendő faház megfelelő fogadásához. Az alap körül 60 cm szélességben 20 cm vastagságú járda kialakítása. Továbbá a közmű megfelelő előkészítése a faház kiszolgálásához összhangban a 3. melléklet szerint jelölt közmű becsatlakozási pontokkal. (csatlakozási pontok kiépítése – használati víz, szennyvíz, gáz, villany – almérők nem szükségesek). Továbbá a használati víz szakaszolásához (téli csap) egy 100X100X100 cm belső méretekkel rendelkező előre gyártott szakaszoló akna elhelyezése szükséges az épület mellett.
Letölthető állományok:
Beszerzés tárgya.docxFeladatleírás.pdfatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap.docxÁrazatlan költségvetés.xlsxtompai_irodaépület.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építészmernök, műszaki ügyintéző SZTE MI Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625
email:
milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Földgép Trans Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 962 050,-Ft+ÁFA