Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM09288

Meghosszabbítva 4. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Szeged, Tisza L. krt. 103. Irinyi épület 2. emelet (IRINYI KABINET) meglévő felújítási kivitelezési tervének áttervezése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM09288

Ajánlattételi határidő: 2018. november 09 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.11.30

A beszerzés rövid ismertetője:

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 30 naptári nap

 

 

A beszerzés tárgya: Szeged, Tisza L. krt. 103. Irinyi épület 2. emelet (IRINYI KABINET) meglévő felújítási kivitelezési tervének áttervezése

Helyszín: Szeged, Tisza L. krt. 103.

 

 

A beszerzés rövid ismertetője:

 

A Szegedi Tudományegyetem TTIK Informatikai Tanszéke 2017. áprilisában elkészíttette az Irinyi épület (Szeged, Tisza L. krt. 103.) 2. emeleti IRINYI KABINET-jének felújítási, kiviteli terveit.

A komplett tervdokumentáció tartalmazza az építész, gépész és elektromos kiviteli terveket, műszaki leírásokat és költségvetéseket.

 

A feladat, e tervek áttervezése az időközben módosult igények szerint. A korábban elkészített kiviteli tervdokumentációt az új tervek elkészítéséhez rendelkezésre bocsátjuk. A felújítás koncepciója összességében nem változik. A módosítások jellege: helyiségek összenyitása, leválasztása (válaszfal mozgatások), klimatizálás módosítása-bővítése, berendezési tárgyak módosítása, radiátorok áthelyezése/megszüntetése, hőszabályozó szeleppel való ellátása, sötétítés megoldása, vizesblokk felújítása, burkolatok készítése, felületképzések, stb. A módosításoknak meg kell jelenniük a tervrajzokon, konszignációkon, műleírásokban és költségvetésekben is.

Amennyiben a kivitelezést az Igénylő ütemezve kívánja megvalósítani, a terveket ennek megfelelően, megbontva kell elkészíteni (különös tekintettel a költségvetésre).

 

Az áttervezés során, amennyiben szükséges, a Tervezőnek kötelessége újra lefolytatni a szükséges szakhatósági egyeztetéseket.

 

Tárgyi épület műemléki jelentőségű területen, helyi védelem alatt áll.

 

 

A tervezést a jelenleg érvényben lévő rendeletek, jogszabályok betartásával kell végezni. A tervezésnél fel kell mérni, és figyelembe kell venni a villamos teljesítmények, egyidejűségek, és az áramszolgáltatói betáplálást (HÁF) is. A tervezőnek egyeztetési kötelezettsége van az Egyetem szakterületei képviselőivel melyet egyeztetési jegyzőkönyvvel kell igazolni.

 

A tervezés szakaszában az egyeztetéseket és az igények felmérését legalább az alábbiakkal kell megtenni:

épület használójával

Védelmi Irodával (tűzjelző, kamera, riasztó, beléptető rendszerek)

rendszergazdával (informatikai rendszerek)

telefonközponttal (telefonhálózat)

Műszaki és Vagyongazdálkodási Irodával

energetikával

szakhatóságokkal (Amennyiben a tervezéshez szakhatóság szükséges.)

 

A villamos terveknek tartalmaznia kell a gépészeti berendezések energiaellátásának, vezérlésének teljes tervdokumentációját is.

 

A kiviteli tervdokumentációt a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, különös tekintettel a 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet szerinti tartalmi követelményeknek megfelelően kell elkészíteni.

 

 

A tervdokumentációk leadását 4 példány papír alapú és 2 példány elektronikus (CD) formátumban kell teljesíteni.

A tervdokumentációknak tartalmaznia kell árazott és árazatlan tételes költségvetést is.

A végleges dokumentálás előtt a tervező köteles a tervet 1 példányban bemutatni illetve leadni, és a műszaki iroda képviselője által kért javítások és hiányosságok pótlása után elvégezni a teljes dokumentálást.

 

A leadott ajánlatokhoz csatolni szükséges:

A bevonni kívánt szakemberek kamarai jogosultságainak igazolása.

A bevonni kívánt szakemberek szándéknyilatkozata a projektben való részvételről.

 

Általános előírások:

 

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások betervezése.

 

A tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági és egyéb szakértői egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével, ezen egyeztetésekről és konzultációkról emlékeztetőt köteles felvenni, melyet az érintetteknek eljuttat.

 

A nyertes pályázóknak olyan megoldásokat kell betervezniük, melyek megvalósítása nem építési engedély, vagy bejelentés köteles tevékenység.

 

A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

 

A tervezés és a szakhatósági egyeztetések, illetve engedélyezés során felmerülő összes költség a nyertes pályázót terheli! (Tulajdoni lap és hiteles térképmásolat kiváltása, közreműködő szakhatóságok igazgatási szolgáltatási díjai, szakértői díjak…)

 

Az elkészítendő tervdokumentációkban foglalt szellemi alkotás a Tervező tulajdona lesz, de a tervezési díj megfizetésével a Megrendelő megszerzi a tervdokumentáció szabad, korlátozásmentes felhasználói jogát, amely alapján a Tervező előzetes jóváhagyása nélkül (de tájékoztatása mellett) jogosult azt teljes körben és korlátlan ideig felhasználni, továbbtervezésre másnak átadni, ezzel kapcsolatban a Tervezőnek további igénye nincs.

 

Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 15. § szerint a felek elfogadják, hogy a tervező az általa készített kivitelezési dokumentációval kapcsolatban az Étv. 33. § (4) bekezdése szerint tervezői művezetést végezhet, amelyre a felek ennek szükségessége esetén külön szerződést kötnek.

 

A tervező köteles, a kivitelezésre kiírt pályázatok során feltett, tervezéssel összefüggő kérdésekre - többek között a betervezett anyagok és berendezések kiváltására megajánlottak megfelelőségére, és elfogadására történő nyilatkozással - a Megrendelő által megadott határidőre válaszolni. A tervező köteles továbbá a kérdésekre való válaszadások során új költségvetési tételek felmerülése esetén kiegészítő költségvetést összeállítani árazott és árazatlan formában.

 

A vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

 

 

A Vállalási árat a kiadott felolvasólapon kérjük megadni.

 

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

Szeged, Tisza L. krt. 103.

2018. 10. 12. 10.00 óra

Találkozó az épület udvarán

Szükség esetén bejárást biztosítunk. Kontakt személy: Kószó Péter, tel:30-371-7517



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat.docx
FELOLVASÓLAP Irinyi Kabinet áttervezés.doc
Irinyi Kabinet Kiviteli tervek.zip
SZTE_MLI_TERVEZŐI SZERZŐDÉS_D-MTSZ-2016-003-06.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kószó Péter, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-605, +36 (62) 544-000/5605

email: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: CADteam Elektrocontroll Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 870 000,-Ft+ÁFA