Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM09021

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épület Átrium és Ruhatár szekció melegburkolat cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM09021

Ajánlattételi határidő: 2018. július 10 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: legkésőbb 2018. szeptember 30.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE épület Átriumában és Ruhatár környékén lévő elhasználódott szőnyeg cseréje szükséges.

A nagy látogatói forgalom és a számos nagy létszámú (nemzetközi) rendezvény miatt a szőnyeges járófelületek nagy igénybevételnek vannak kitéve. A rendezvények megfelelő színvonalú kiszolgálásához, valamint a látogatók fogadásához a költségvetésben javasolt, vagy azzal egyenértékű szőnyegek lefektetése szükséges. A szőnyegek minőségi jellemzőit az 1. és 2. sz mellékletek tartalmazzák.

Helyszín: 6722 Szeged, Ady tér 10.

 

Tárgy:

- Az épület mindkét szekciójában a meglévő burkolat felszedése, elszállítása

- Aljzatok előkészítése után a megfelelő modulszőnyegek lefektetése: Átriumban Firenze SL 166550 vagy vele egyenértékű modulszőnyeg (Modulszőnyeg elvárt minőségi jellemzői 1. sz. melléklet szerint), Ruhatár szekcióban Vigo SL 200 GRAU vagy vele egyenértékű modul ipari filc (Modulszőnyeg elvárt minőségi jellemzői 2. sz. melléklet szerint)

- Mindkét szőnyegtíposnál szegélykészítés 5 cm magasan, a szőnyeg saját anyaga PVC profilba fűzve

- Szükséges helyeken burkolatváltó készítése hideg-meleg burkolat közé "Z" profilból

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosításuk szükséges.

Érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!

 

Alkalmassági követelmények:

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:

1.)az alábbi szakemberekkel:

-építész FMV

-legalább 2 fő melegburkoló

A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot, iskolai végzettséget igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.

2.)a munka tárgyát képező burkolat tekintetében legalább 2 db referenciával

A referencianyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (terveket, műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

Szükséges dokumentumok:

-Kivitelezői nyilatkozat

-Felelős Műszaki Vezetői nyilatkozat

-Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)

-Építési napló hiánytalan másolata (szabályosan lezárva minden mellékletével)

 

Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

SZTE TIK épület Előcsarnok, Központi ügyfélszolgálat

2018. június 28. (csütörtök) 11:00 óra

2018. július 06. (péntek) 13:00 óra

 

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
1. sz. melléklet.pdf
2. sz. melléklet.pdf
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasólap.doc
Költségvetés árazatlan.xls
SZTE_MLI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építészmernök, műszaki ügyintéző SZTE MI Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: DUOSZ kft.
Nyertes ajánlati ár: 12 814 025,-Ft+ÁFA