Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14790


Kiegészítő infomációkkal kibővített ajánlattételi felhívás! (2025.07.23.)

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Herman Ottó Kollégium (6726 Szeged, Temesvári krt. 50-52.) VIII. és IX. emeletén lévő kollégiumi szobák felújítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14790

Ajánlattételi határidő: 2025. július 24 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2025. szeptember 5.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

SZTE Herman Ottó Kollégium (6726 Szeged, Temesvári krt. 50-52.) VIII. és IX. emeletén lévő kollégiumi szobák felújítása

 

Helyszín: 6726 Szeged, Temesvári krt. 50-52. Hrsz.: 240/1

Munkaterület átadása: a szerződés hatályba lépését követően, egyeztetés szerint

Tervezett teljesítési idő: 2025. szeptember 5.

(A kollégium őszi indulása miatt a befejezés határideje meghatározott dátumhoz kötött.)

 

A beszerzés rövid ismertetője:

A tervezett felújítás az SZTE Hermann Ottó Kollégium, Temesvári krt. 50-52. szám alatti épületének meghatározott részét érinti. A beszerzéssel érintett kivitelezési munka keretében az oktatási célú létesítmény IX. és VIII. emeletének szobái lesznek felújítva. Ez a VIII. emeleten 8 db kisebb szobát és 4 db nagyobb szobát, a IX. emeleten 6 db kisebb szobát és 2 db nagyobb szobát érint. A két szinten 14 db kisebb és 6 db nagyobb szoba, összesen 20 db előtérrel rendelkező kollégiumi szoba kerül felújításra. A folyosók végén elhelyezkedő szélső előteres szobák alapterülete egyenként 18,00 m2, a közbenső kisebb előteres szobák egyenként 17,44 m2 alapterületűek. A felújítással érintett helyiségek összes alapterülete 352,16 m2.

A tervezett műszaki felújítás építőmesteri-szakipari valamint gépészeti és elektromos munkái az egyes szobaegységekben:

  • A szobai bejárati ajtók cseréje (összesen 20 db), a beépítés utáni falazat és a vakolat javítása.
  • A meglévő PVC padlóburkolat felbontása, új PVC burkolat fektetése a szobákban és az előterekben.
  • A szobákban minden ágynál egy-egy konnektor és helyi világítás kiépítése a meglévő szobai kábelezés bővítésével.
  • LED-es szobai mennyezeti világítótestek beépítése (2 db/szoba).
  • Vakolat és glettelés javítás után a falak mélyalapozása, tisztasági festése.
  • A szoba és előtér közötti falnyílást keretező fa tokszerkezet mázolása.
  • A mosdónál új csempeburkolat készítése, új mosdó és csaptelep, lefolyó felszerelése.
  • Az előtérben a meglévő beépített szekrények kibontása, új, korpuszos, egyedi méretű, bútorlapos beépített szekrények beépítése a meglévő falnyílásokba.


Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás!


Átadáshoz szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat.
  • Felhasznált anyagok teljesítmény nyilatkozatai (Magyar nyelvű).


Az ajánlattétel előtt a helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott a helyszín pontosabb megismerése céljából, és az Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: SZTE Herman Kollégium 6726 Szeged, Temesvári krt. 50.

Időpont: 2025. július 21. (hétfő) 10 óra

Kontaktszemély: Kiss Ágoston, +36 30/174-6976, kiss.agoston.jozsef@szte.hu

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó ajánlati ár: ……………………………………..,- Ft

ÁFA 27%: …………………………………………....,- Ft

Bruttó összeg: ………………………………...……...,- Ft

Nettó tartalékkeret (5%) …………………………..….,- Ft

ÁFA 27%: ………………………………………..…..,- Ft

Bruttó tartalékkeret (5%): ……...………….....……....,- Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ajánlati ár: ……….……,-Ft

 

Számlázás: Vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be. A számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda műszaki ellenőre által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő 10 % előleget biztosít.

 

A számla fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.

 

Alkalmassági követelmények: az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk.

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.



Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés_Hermann_Kollegium_20_db_szoba_felujitasa.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap_Herman Kollégium VIII-IX emeleti szobák felújítása.doc
Webra műszaki leírás_Herman Kollégium VIII-IX_emeleti szobák felújítása.docx
Építési- kivitelezési szerződés tervezet_Hermann Koll. felújítás.docx
1.sz. mell_Alaprajzok.zip
3.sz. melléklet_Kiegészítő információ.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kiss Ágoston, Tel.: +36-30/174-6976; E-mail: kiss.agoston.jozsef@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap.

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kiss Ágoston, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6976

email: kiss.agoston.jozsef@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.

Készítő