Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14978

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Anatómia, Szövet,- és Fejlődéstani Intézet – Fsz 27, 28, 28a múzeum 67,04 m2 padlóburkolása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14978

Ajánlattételi határidő: 2025. november 24 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület átadástól számított 30 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE SZAOK Anatómia, Szövet,- és Fejlődéstani Intézet – Fsz 27, 28, 28a múzeum 67,04 m2 padlóburkolása

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően.

Befejezési határidő: A munkaterület átadástól számított 30 nap

 

A beszerzés rövid ismertetője:

SZAOK Anatómia, Szövet,- és Fejlődéstani Intézet – Fsz 27, 28, 28a múzeum 67,04 m2 padlóburkolása

Helyszín: 6722 Szeged, Kossuth L. sgt. 38.

Hrsz.: 25600

 

Burkolatcsere a feladat, a helyiségek egymásba nyílóak, együtt kezelendő.

Fsz 27, 28, 28a ( múzeum) 67,04 m2 padlóburkolása:

Feladat rövid leírása:

  • építési törmelék elszállítása
  • -PVC burkolat bontása, készítése aljzat előkészítéssel
  • Padlóburkolat hordozószerkezetének felületelőkészítése
  • Homogén PVC padló burkolat fektetése, padlószegély kialakítása.

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat lehetőleg a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosításuk szükséges.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de javasolt és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Kossuth L. sgt. 38. porta

Időpont: 2025. november 19. (szerda) 8:30

Kapcsolattartó: Gavrán Tibor +36 30/928 2230

Pöltl Krisztián műszaki ellenőr +36 30/174-6979

Műszaki ellenőr a bejárásról jelenléti ívet köteles felvenni!

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

Alkalmassági követelmények, az ajánlat érvényességének feltétele:

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:

  1. az alábbi szakemberekkel:
    • legalább 2 fő padlóburkoló

A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot, iskolai végzettséget igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_Anatómia padlóburkolás.doc
Műszaki tartalom és egyb ajánlati feltételek_mód 11.13.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
Anatómia Múzeumi 27-28-28a Árazatlan.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: oraveczne.hegedus.andrea@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: oraveczne.hegedus.andrea@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Pöltl Krisztián Tel.: +36 30/174-6979; E-mail: poltl.krisztian@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: oraveczne.hegedus.andrea@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2mft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Vállalkozót/ Szolgáltatót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pöltl Krisztián, műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/174-6979

email: poltl.krisztian@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.