Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14941


Árazatlan költségvetés tekintetében módosított ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Irinyi épület (Szeged, Tisza L. krt. 103.) 1. lépcsőház 212-215 (22-25) termek és kapcsolódó helyiségeik felújítása / átalakítása, 3db számítógépes labor kialakítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14941

Ajánlattételi határidő: 2025. november 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a munkaterület adástól számított 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE TTIK Irinyi épület (Szeged, Tisza L. krt. 103.) 1. lépcsőház 212-215 (22-25) termek és kapcsolódó helyiségeik felújítása / átalakítása, 3db számítógépes labor kialakítása


Helye: Szeged, Tisza L. krt. 103.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő munkaterület adástól számított 60 naptári nap

 

Részletes műszaki leírás:


ÉPÍTÉSZET:

Alaprajz szerinti érintett helyiségek:

10 - 14, 18 – 26

tantermek

2db válaszfal bontása (23-24 és 24-25 termek között)

válaszfal bontások helyein oldalfali és mennyezeti vakolatok pótlása

Új válaszfal építése 2x2 rétegű gipszkarton fallal, hangszigeteléssel, szükség szerint merevítésekkel.

Táblatartó szerkezetek elbontása, 1 visszaépítése az új válaszfal elé.

Tanári dobogók végleges elbontása.

Parketta pótlása az elbontott válaszfalak sávjaiban. Kis járószint-különbségek esetén szélesebb parketta visszabontással és pótlással.

Parkettaszegők bontása, új készítése keményfából.

Parketta felület réseinek tömítése, egyes lécek szükség szerinti cseréje, felület csiszolása, lakkozása nagy kopásállóságú szerves oldószeres lakkal. Új küszöbök csiszolva, lakkozva.

Karnisok végleges leszerelése.

Mennyezeti lámpatesteket tartó acél szerkezet átalakítása az új teremkiosztásnak megfelelően. Szükség szerint mennyezethez rögzítve.

 

Ablakok, ajtók javítása. Zárhatóság biztosítása, vízvetők szükség szerinti cseréje, gittelés pótlása, repedt/törött üvegek cseréje. Szükség szerint faanyag pótlással, pászítással, szerelvények cseréivel. ablaktávnyitók működőképessé tétele.

Redőnyök felújítása. Továbbá 2cm vastag lépésálló hőszigetelő lemez ragasztása a redőnyszekrény ajtóira belülről. Gurtnicserék. Rések kitöltése fehér, festhető akril tömítővel.

 

Festés. Oldalfalak, mennyezetek legalább 2 rétegű festése fehér színre. Mélyalapozással, gletteléssel, csiszolással.

Mázolás: Ajtók, ablakok, csövek, radiátorok, lámpatartók, redőnysínek, bejárati rács, folyosói lambéria (épületdilatációnál)

 

Székütköző falvédők végleges elbontása.

 

215 teremben és a mellette lévő folyosó szakasz padlóján dilatációs hézag szakszerű kialakítása.

 

közlekedők

Meglévő linóleum/PVC felszedése, aljzat takarítása ragasztótól. Szegők eltávolítása.

Aljzatra tapadóhíd felvitele, önterülő aljzatkiegyenlítés.

Greslap padlóburkolat készítése vezetősávval, lábazat kialakítással.

Ajtólapok rövidebbé tétele szükség szerint.

14-1001 közötti ajtó átalakítása: mindkét oldalra nyílás biztosítása sarokpánt cserékkel és a szükséges tok és ajtólap átalakításokkal, zár felszerelésével, tűzkulcs doboz elhelyezésével mindkét oldalon.

 

vizesblokk

Csempeburkolatok eltávolítása. Csempe alatti vakolat javítása új fehér csempeburkolat készítése.

Új padlóburkolat készítése, mint a közlekedőknél.

Vizeldék közé szeméremfalak szerelése. (2db)

 

raktár

Új padlóburkolat készítése, mint a közlekedőknél. Falak és mennyezetek festése, ajtó mázolása.

 

függőfolyosó

Telepítendő légtechnikai berendezés fölött üvegezett előtető elbontása/átalakítása.

 

 

ERŐS- ÉS GYENGEÁRAM

  • a terveknek megfelelően új IT végpontok és dugaljak kialakítása
  • tantermekben kapcsolók cseréje
  • projektorok részére csatlakozások kiépítése
  • a szükséges helyeken lámpák cseréje (a költségvetésben az elektromos ellátás fülön kérjük a lámpatest anyagának beárazását is) és lámpatestekben led-es fényforrások cseréje
  • kamera rendszer terveknek megfelelő kiépítése
  • szinti elosztó cseréje

 

GÉPÉSZET:

A gépészeti kivitelezés érinti a 213-214-215. számú tantermek valamint a 13. számú közlekedő helyiség VRF rendszerének kiépítését a mellékelt tervrajz szerinti elhelyezéssel. A kiépítendő VRF rendszer 1 db kültéri egységből - mely a függőfolyosó jelölt helyére, konzolra helyezve telepítendő, cseppvíztálca és elfolyó cső elektromos fűtésével - valamint a hozzá tartozó oldalfali (7db) kialakítású beltéri egységekből áll. Feladat a rendszer komplett telepítése, hűtési csővezeték kiépítésével, kondenzátum elvezetés kiépítésével, elektromos megtáplálás kiépítésével, hő- és párazáró csőszigeteléssel.

További feladat a szinti vizesblokkok (női, férfi) átalakítása, új gépészeti berendezések és piperék telepítésével. A vizesblokki felújításba beletartozik a szaniter berendezések komplett cseréje (wc csésze, wc tartály, vizelde, mosdókagylók) ill. a berendezések hideg- és melegvíz megtáplálásának kiépítése valamint a meglévő csatornahálózatba kötése. A vizeldéknek automata öblítésűnek kell legyen, elektromos hálózatba kötve. Szükséges a vizesblokki és a felújítandó tantermekben lévő radiátorok új szerelvényezésének kiépítése, új radiátorszelep és visszatérő csavarzat felszerelésével, radiátorok és bekötő fűtési csővezetékeinek festése. A vizesblokkon belül, telepíteni szükséges egy 80 literes elektromos vízmelegítő berendezést a teljes elektromos- víz- és csatorna oldali bekötések kiépítésével. Kivitelezni szükséges a melegvíztermelőtől az alsóbb szinti vizesblokkig a melegvíz csatlakozás kiépítését is, elzáró szerelvény beépítésével. (Az alsóbb szinti vizesblokkok tényleges rácsatlakozása a melegvíz hálózatra egy későbbi ütemben fog megvalósulni, ebben az ütemben csak a melegvíz gerinvezeték kiépítése a feladat). Feladat továbbá a vizesblokki szellőzés kiépítése blokkonként 1-1 db fali ventilátor beszerelésével, ajtórácsok beszerelésével.

A feladathoz hozzá tartozik egy folyosói ivókút (mely kulacs töltésre is alkalmas kell legyen) komplett kiépítése víz – és szennyvíz oldali bekötésének kiépítése a mellékelt terven jelölt helyre.

Kivitelezni szükséges a raktár helyiség falikútjának és a padlóösszefolyójának cseréjét.

 

Egyéb előírások:

Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

 

A kivitelezési munka nem hatósági engedély, vagy bejelentés köteles tevékenység.

 

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: SZTE TTIK Irinyi épület, Szeged, Tisza L. krt. 103. – találkozó az épület portáján

Időpont: 2025. november 4. (kedd) 14 óra

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.



Letölthető állományok:
Építési- kivitelezési szerződés tervezet_TTIK Irinyi felújítás.docx
2. sz. melléklet_alaprajzok.zip
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
Műszaki leírás.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Irinyi_212215_termek költségvetés-árazatlan tartalékkerettel mód 11.06.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kószó Péter Tel.: +36 30/074-4247; E-mail: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kószó Péter, építész muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-605, +36 (62) 544-000/5605

email: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.