Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14679

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ biztonsági kamerarendszer cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14679

Ajánlattételi határidő: 2025. június 05 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület adástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ biztonsági kamerarendszer cseréje


Helyszín: József Attila Tanulmányi és Információs Központ (6722 Szeged, Ady tér 10)


Feladat: az épületben üzemelő biztonsági kamerarendszer elavult, nagy része több mint 20 éves VGA felbontású fekete-fehér analóg kamerákból áll. Emiatt indokolt a rendszer cseréje, korszerű, nagyfelbontású, a mai igényeknek megfelelő műszaki tartalommal bíró kamerákra és rögzítő egységekre.A műszaki leírás a megrendelő jelenlétében zajlott helyszíni megbeszélés és igény megjelölés, valamint a műszaki lehetőségek és a hatályos GDPR jogszabályi háttér figyelembevételével lett kialakítva.


ESZKÖZ MEGNEVEZÉSE

SPECIFIKÁCIÓK

MENNYISÉG

videó rögzítők

DVR rögzítő

32 analóg csatorna, 8 IP csatorna, 1080P/20fps ill. 4MP/15 fps rögzítés, H265, 2 db HDD, rack szerelhetőség, (pl. Hikvision iDS-7232 HQHI-M2/XT)

2 db

HDD

3,5" PURPLE 6 TB biztonságtechnikai merevlemez, 24/7 üzemmód, 256MB cache, (pl. WD64PURZ)

4 db

DVR rögzítő

AcuSense, 16 analóg csatorna, 2 IP csatorna, 1080P/20fps ill. 4MP/15 fps rögzítés, H265, riasztás I/O (pl. Hikvision iDS-7216 HQHI-M2/S (C )

2 db

HDD

3,5" PURPLE 6 TB biztonságtechnikai merevlemez, 24/7 üzemmód, 256MB cache, (pl. WD64PURZ)

2 db

switch

24 port Gigabit port, PoE, menedzselhető, (pl. HP Aruba switch Instant On 1830 24G 2SFP 195W)

1 db

kamera elosztó központ

fém szekrény, 230V gyűjtőpont, (pl. K01 kamera elosztó központ)

1 klt.

egyéb szerelési anyagok

 

1 klt.

kamerák

kamera

2 MP csőkamera, IR LED, 25 fps (pl. Hikvision DS-2CD1T27G2H-LIUF

5 db

kötődoboz

kötődoboz csőkamerához (pl. Hikvision DS-1280ZJ-XS)

5 db

kamera

2 MP kültéri csőkamera, IR LED, IP67 védettség, 12V DC táp, 0.01 LUX (pl. Hikvision DS-2CE17H0T-IT3F)

7 db

kötődoboz

kötődoboz csőkamerához (pl. Hikvision DS-1280ZJ-XS)

7 db

kamera

5 MP fix dómkamera, OSD menü, 30m IR megvilágítás, (pl. Hikvision DS-2CE57H8T-VPITF

58 db

kötődoboz

kötődoboz dómkamerához (pl. Hikvision DS-1280ZJ-DM18)

58 db

tápegység

tápegység csatlakozóval, kötődobozba (pl. Hikvision SD1412v2)

65 db

egyéb szerelési anyagok

 

1 klt.

kábelek

STP kábel

4x2 eres falikábel, CAT6A, 10GBASE-T protokoll, STP AWG23 (550MHz)

900 m

egyéb szerelési anyagok

 

1 klt.

installáció, védőcsövezés, csatornázás

védőcső

25/2000 mm, sima vékonyfalú védőcső (pl. BUDVILL 25)

300 m

egyéb szerelési anyagok

 

1 klt.

rendszer üzembe helyezése

 

CCTV rendszer beüzemelése, programozása, próbaüzem, kezelő személyzet oktatása

1 db


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, de javasolt és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Ady tér 10.; SZTE TIK biztonsági diszpécseri helyiség

Időpont: 2025. június 2. (hétfő) 14:00 óra

Kontaktszemély: Lakatos István (+36 30-870-4878)

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

Kérjük, hogy csak a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetésben megadott berendezésekre, eszközökre (különös figyelemmel gyártóra, típusra) nyújtson be ajánlatot, vagy azzal ár- érték arányban, illetve műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre a rendszer kompatibilitás figyelembe vételével. Kérjük a beadott árazott költségvetésben helyettessítő termék esetén a kiajánlott berendezés pontos típusa és paraméterei is szerepeljenek, hogy abból megállapítható legyen az adott berendezésnek a kiírthoz képest való megfelelése.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés_TIK kamerarendszer csere.pdf
1.sz. melléklet_TIK biztonságtechnikai kamerarendszer csere műszaki tartalom.pdf
TIK műszaki leírás.pdf
Felolvasólap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
árazatlan költsegvetes javított.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Lakatos István, Tel.: +36 30-870-4878; E-mail: lakatos.istvan.laszlo@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Pap Róbert, SZTE MI Rendészeti Részleg, igazgatóhelyettes

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lakatos István, vagyonvédelmi szakértő SZTE Rendészeti Részleg, tel: +36 30-870-4878

email: lakatos.istvan.laszlo@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.

Készítő