Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PM14560
Ajánlattételi határidő: 2025. április 14 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 10 naptári nap.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Egészségtudományi Képzési Tömb 14 db légkezelő, 131 db fan-coil, 1 db folyadékhűtő komplett karbantartása, zsákos, finom szűrők cseréjével.
Feladat rövid leírása:
- 1 db folyadékhűtő komplett karbantartása: A hőcserélők felületének vegyszeres tisztítása, üzemállapot mérés, műszeres diagnosztika vezérlőben eltárolt hibák olvasása, megoldásra javaslatok tétele, karbantartáskor talált hibák ismertetése, javaslatok tétele
- 131 db fan-coil komplett karbantartása: A hőcserélők felületének vegyszeres tisztítása (magasnyomású vízsugaras felület átöblítéssel), fertőtlenítés, szűrők cseréje
- 6 db splitklíma: A hőcserélők felületének vegyszeres tisztítása (magasnyomású vízsugaras felület átöblítéssel), fertőtlenítés
- 14 db légkezelő karbantartása: A hőcserélők felületének vegyszeres tisztítása (magasnyomású vízsugaras felület átöblítéssel), fertőtlenítés, szűrők cseréje (elő-, finom, zsákosszűrő csere).
2025.04.10-én érkezett szakmai kérdés: Az ajánlatkérésben a szűrők gyártmányának a „Camfil” van megadva, kiváltható-e ez a gyártmány műszaki tulajdonságaiban teljesen azonos, de más gyártmányú szűrőkre?
Szakmai válasz: Nem váltható ki, ez a gyártó által előírt típus.
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 10 naptári nap.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazótábla kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít, amenyiben Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelzi a szakmai kapcsolattartónak.
Helyszín: 6720 Szeged, Szőkefalvi-Nagy Béla utca 6.
Helyszíni és szakmai kapcsolattartó: Onozó András gépész műszaki menedzser
E-mail: onozo.andras@szte.hu Tel.: 30/600-2478
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartók felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila igazgatóhelyettes
A pályázatból kizáró okok: Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.
Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés_EKT légkezelőinek éves karbantartása.doc1.sz. melléklet_Légkezelő_táblázat_EKT géppark karbantartás.xlsxFelolvasólap.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÁrazótábla_EKT géppark karbantartás.xlsxSpecifikáció_EKT géppark karbantartás_mód0411.docxfan-coil műszaki leírása.pdfszűrő+légkezelő műszaki leírása.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).
Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Onozó András, E-mail: onozo.andras@szte.hu Tel.: 30/600-2478
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Onozó András, gépész műszaki menedzser SZTE MI MÜR, tel: 30/600-2478
email:
onozo.andras@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.