Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13832

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Klinika Heliport V. osztályú és Szentes, Dr. Bugyi István Kórház V. osztályú mentőhelikopter repülőterek vezetői feladatainak ellátása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13832

Ajánlattételi határidő: 2024. április 29 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés határozott időre jön létre a hatályba lépésétől számított 12 hónap időtartamra

A beszerzés rövid ismertetője:

Elvégzendő feladatok, körülmények

Tárgy: SZTE Klinika Heliport V. osztályú és Szentes, Dr Bugyi István Kórház V. osztályú mentőhelikopter repülőterek vezetői feladatainak ellátása

Vállalkozó feladata: Repülőtér- vezetői feladatok ellátása (a légiközlekedésről szóló „1995. évi XCVII. tv. 22.§, a légiközlekedéssel összefüggő tevékenységről” törvénynek megfelelően)

A teljesítés helyei:

SZTE SZAKK Klinikai Központ területe, 6725, Szeged Semmelweis u. 6.

Szentes Dr. Bugyi István Kórház mentőhelikopter repülőtér 6600 Szentes, Sima Ferenc u. 44-58.

A kötendő határozott idejű szerződés időtartama: 12 hónap

 

A feladatok részletes meghatározása:

Képviselet, kapcsolattartás:

  • Feladatok ellátása a következő szervezetek felé a heliporttal kapcsolatos szakmai kérdésekben: NMHH, ITM, Légügyi Hivatal, Rendvédelmi szervek, Katasztrófavédelem, Magyar Légimentő Nonprofit Kft.

Ügyintézés

  • Eseti légtér kérelmekhez kapcsolódó, illetve egyéb, jogszabály által meghatározott esetekben repülőtéri hozzájárulások teljeskörű ügyintézése
  • Heliport közelében az egyetemi beruházásokhoz kapcsolódó daruállítások légiközlekedési szakértői véleményezési tevékenység elvégzése

Dokumentációk karbantartása, aktualizálása:

  • Repülőtérrend
  • Védelmi terv
  • Kényszerhelyzeti terv
  • Egyéb, a Heliport működéséhez szükséges dokumentáció

Ellenőrzések:

  • Heliport és berendezéseinek, felszereléseinek (havi) ellenőrzése (a berendezés, felszerelés szállítójával, karbantartójával történő megegyezés szerint), valamint az ellenőrzések dokumentálása
  • Heliport általános ellenőrzése
  • Fénytechnika havi ellenőrzése
  • Tűzoltó technika havi ellenőrzése
  • Tűzoltó védőfelszerelés és műszaki mentő felszerelés havi ellenőrzése
  • Ellenőrzések dokumentálása

Oktatások:

  • Védelmi tudatossági és heliport biztonsági képzés megtartása (kezdeti és ismétlő) szükség szerint évi maximum négy alkalommal
  • Légijármű specifikus elméleti tűzoltási képzés megtartása (kezdeti és ismétlő) szükség szerint évi maximum négy alkalommal
  • Légijármű specifikus gyakorlati tűzoltó oktatási feladatok ellátása (kezdeti és ismétlő) szükség szerint évi maximum négy alkalommal
  • Heliport biztonsági/tűzoltó szolgálat részére beteghordó/elsősegély oktatás (kezdeti és ismétlő) szükség szerint évi maximum négy alkalommal
  • Vonatkozó oktatási anyagok elkészítése
  • Az előírt és megtartott oktatások, vizsgák dokumentálása
  • Rendkívüli eseménybekövetkeztekor történő rendelkezésre állás

 

Pályázati feltételek

Képzettség (kérjük, hogy a szükséges végzettség igazolását csatolja feltöltött ajánlatához):

  • légiközlekedési műszaki felsőfokú végzettség
  • repülőtéri tűzoltó végzettség
  • drón kezelői végzettség
  • katasztrófavédelmi felsőfokú végzettség
  • légiközlekedés védelmi oktatói jogosultság
  • mentőszakápoló, elsősegély oktatói végzettség

Referencia, gyakorlat:

min 2 év referencia nyilatkozat csatolása az ajánlathoz!

  • heliport engedélyeztetés, üzembentartási gyakorlat
  • légiközlekedési tűzoltás oktatási gyakorlat
  • Sürgősségi betegellátásban szerzett gyakorlat
  • Jogi végzettség, légijogi gyakorlat előny

Tervezett szerződéses időszak: 12 hó

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot, referenciát és az ajánlati feltételként megadott végzettségigazolásokat is.

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg (1 hónapra):………………………..,- Ft

nettó összeg összesen (12 hónap):………………………..,- Ft

ÁFA 27% (12 hónapra):………………………..…- Ft

Bruttó összeg összesen (12 hónapra):…………………...….,- Ft

 

A nyertes pályázó havonta 1 számlát nyújthat be, melyet a Műszaki Igazgatóság kijelölt munkatársa igazol le.

A számla fizetési határideje 30 naptári nap

Megrendelő előleget nem fizet.

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban igény esetén Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet 5. pontjában megadott kapcsolattartókkal.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Heliport kiírás műszaki specifikáció.docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_Heliport repülőtér-vezetői feladatok ellátása.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartók:

Pap Róbert, Tel.: +36-62/544-472; E-mail: pap.robert@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Pap Róbert, SZTE MI Rendészeti Részleg, igazgatóhelyettes

pap.robert@szte.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, igazgatóhelyettes SZTE Műszaki Igazgatóság Rendészeti Részleg, tel: +36 62/54-4472

email: pap.robert@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.