Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13773

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal Tanulmányi Osztály Angol és Német Képzési Csoport, magasföldszint 38. iroda szétválasztása hangszigetelt üvegfallal és ajtóval
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13773

Ajánlattételi határidő: 2024. április 08 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület igazolt átadását követő 60 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal Tanulmányi Osztály Angol és Német Képzési Csoport, magasföldszint 38. iroda szétválasztása hangszigetelt üvegfallal és ajtóval.

A teljesítés helyszíne: 6720 Szeged, Szőkefalvi Nagy Béla utca 6.

 

Teljesítési határidő: A munkaterület igazolt átadását követő 60 naptári nap.

A munkaterület átadásának tervezett időpontja: 2024. május hó

 

A beszerzés rövid ismertetője: Kazettás álmennyezet átalakítása üvegfal fogadásához. Szellőző mennyezeti anemosztát áthelyezése csővezeték átalakításával. Munkaasztalokhoz tartozó padlócsatornák és elektromos vezetékek áthelyezése. Süllyesztett lámpatest áthelyezése vezeték átalakításával. Egyedi gyártású rögzítő szerkezet legyártása és helyszíni elhelyezése állmennyezet alá, üvegfal fogadásához. Új hanggátló üvegezésű (12,5 mm 66.1 VSG SR) üvegfal és tolóajtó legyártása és helyszíni elhelyezése, teljes beépítési méret 3200 x 7890 mm ajtó szabad nyílás méret 950 x 2100 mm. A teljes szerkezeten átlátást gátló fehér fólia elhelyezése 2 méter magasságig. Szegőzés. Bontott anyagok, törmelék elszállítása.

 

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. május – június - július

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A munka nem építési engedély- hatósági bejelentéshez kötött. Nem esik fordított adózás alá.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

Átadáshoz szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat.
  • Beépített anyagok teljesítmény nyilatkozatai (Magyar nyelvű).

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Megrendelő biztosítja a helyszíni bejárás lehetőségét.

Kapcsolattartó az Intézet részéről: Rabeczné Laudisz Emőke, Tel.: +36-62-545-836; +36-30-194-0738 E-mail: finance.fs@med.u-szeged.hu  

Helyszíni bejárás időpontja: 2024. március 27. (szerda) 10 óra

Helye: Szeged, Szőkefalvi Nagy Béla utca 6. főbejárat

 

Vállalkozó kizárólag:

1 db előleg számla a tartalékkeret nélküli nettó vállalási ár 30 %-a.

1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál


A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó átalány vállalkozói díjra.

A számlák fizetési határideje: végszámla 30 naptári nap.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_EKT üvegfal építés MF. 38. irodában.pdf
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Árazatlan költségvetés_mód.xlsx
webra kiírás.docx
1.sz. melléklet_EKT_KT_03_magasfoldszint_alaprajz.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első 3, illetve 5 napos ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Stammer Árpád, Tel.: +36 62/544-150; E-mail: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Stammer Árpád, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-150, +36 (62) 544-000/4150

email: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 832 185,-Ft+ÁFA