Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PM13619
Ajánlattételi határidő: 2024. január 25 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: mielőbb, de legfeljebb a munkaterület átadástól számított 20 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Igény megnevezése: „HCEMM-SZTE (Maléth József KCS) számára a Dóm tér 12. szám alatti magasföldszinti irodahelyiség átalakítása”
Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően
Befejezési határidő: mielőbb, de legfeljebb a munkaterület átadástól számított 20 naptári nap
Helyszín: Szeged, Dóm tér 12. magasföldszint
Igény rövid szakmai leírása: 4 db gipszkarton térelválasztó fal építése ajtókkal, 1db nyílásbontás meglévő falba ajtóbeépítéssel, faljavítással, padlóburkolat egységesítése címen 1 helyiségben kerámia burkolat bontása, laminált burkolat fektetése, új falak festése
Gipszkarton válaszfal építése:
- egyszeres CW 75 fém vázszerkezetre szerelt válaszfal ásványi szálas hőszigeteléssel, 2 x 1 rtg. normál, 12,5 mm vtg. gipszkarton borítással, csavarfejek és illesztések glettelésével (Q2)
Diszperzit és olajlábazat festés falfelületen:
- Teljes új gipszkarton falfelület alapozása
- Teljes új gipszkarton falfelület 2x-i festése, diszperzit festékkel, a technológiára vonatkozó anyagokkal, eszközökkel, technológiai munkafolyamatokkal, I. oszt. minőségben, pasztell vagy fehér színben, színhatár képzéssel.
- Az új gipszkarton felület festését össze kell dolgozni a régi falak festésével úgy, hogy eltérés ne legyen észlelhető.
Nyílászárók beépítése és mázolása
- Előkészítő munkák: 1 db nyílásbontás meglévő kerámia falszerkezetbe
- 5 db beltéri MDF vagy keményhéjszerkezetes ajtó beépítése előre kihagyott falnyílásba, tele lemezelt, egyszárnyú, utólagos elhelyezéssel, szerelvényezve, finom beállítással ajtó, kilinccsel, 5 kulcsos zárbetéttel
- A teljes mázolandó felület alap, közbenső és fedőmázolása a technológiára vonatkozó anyagokkal, eszközökkel, technológiai munkafolyamatokkal.
- A bontott nyílás ajtó beépítése utáni faljavítása
Padlóburkolat csere
- Előkészítő munkák: Kerámia burkolat bontása, aljzatkiegyenlítés
- Laminált padló fektetése szegélyléccel együtt, telibe ragasztva, mechanikus illesztésű
A munkák elvégzését követően a hulladék elszállítása, finomtakarítás is a vállalkozó feladata.
A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.
A munka nem engedély köteles.
A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).
A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.
Szükséges dokumentumok:
- Kivitelezői nyilatkozat
- Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)
- Hulladék befogadó nyilatkozat
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.
Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosítás szükséges.
Felhívjuk a figyelmet, hogy ajánlott a helyszíni bejáráson való részvétel!
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Szeged, Dóm tér 12. bejárata előtt
2024. január 22. (hétfő) 10:00 óra
Kontaktszemély: Milihovszki Karolina, Tel.: +36 30/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:
Nettó ajánlati ár:………………………..,- Ft
Nettó tartalékkeret (5%):…………………,- Ft
Tartalékkerettel növelt nettó ajánlati ár:…………………...….,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Tartalékkerettel növelt bruttó ár:……………..………,- Ft
Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.
Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.
A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet. Megrendelő előteljesítést elfogad.
Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_HCEMM-SZTE iroda átalakítás.docxFelolvasólap_tartalékkerettel.docMűszaki tartalom.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÁrazatlan költségvetés - szobák elválasztása.xls1.sz. melléklet_ Alaprajz_átalakítás.pptxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első 3, illetve 5 napos ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Milihovszki Karolina, Tel.: +36 30/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625
email:
milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Sziki-Ép Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 612 085,-Ft+ÁFA