Beszerzés tárgya: A SZTE területén található gáznyomás-szabályozók és hozzájuk kapcsolódó gázbiztonsági berendezések karbantartása.
Szerződés időtartama: 2023. szeptember 16 - 2024. szeptember 15.
+1 évvel meghosszabbítható
Tevékenységi terület és helyszínek:
készülék: 1 db ikerágas KS-2-17 B gáznyomás-szabályozó
készülék: 1 db KÖGÁZ 100/6/0,03-S gáznyomás-szabályozó
készülék: 1 db ikerágas Fiorentini DIVAL 250G/BP 3/0,1 gáznyomás-szabályozó
1 db Rombach 243-12-56/3/0.03 gáznyomás-szabályozó
készülék: 1 db ikerágas KS-2-17/26 A gáznyomás-szabályozó
1 db PKN 50 tip. biztonsági gyorselzáró (Pszichiátrián) 1 db GSDK 150 tip. biztonsági gyorselzáró (kazánházban)
készülék: 1 db COP –TERM2 DN125/200 MBN065/MTP650 ikerágas nyomásszabályozó és mérő állomás
1 db GSDK 300 tip. gyorselzáró
készülék: 1 db KS-2-3,5 AS gáznyomás-szabályozó
készülék: 1 db GSDS 150 biztonsági gyorselzáró
készülék: 2 Gázgép VF 100 6/002 gáznyomás-szabályozó
1 db ikerágas KS-1-26-A típusú gáznyomás-szabályozó
készülék: COP-TERM2 DN40/80B249/MFS100 típusú gáznyomás-szabályozó és mérőállomás G-100-as forgódugattyús gázmérővel. (lemezszekrényben)
készülék: Gázgép VF 100 6/002 szabályozó
készülék: BG 150 biztonsági gyorselzáró
készülék: biztonsági gyorselzáró
A nyertes pályázó feladata:
A fenti készülékek és kiegészítő berendezéseik karbantartása és ellenőrzése az alábbiak szerint:
- teljes körű műszaki vizsgálat és működés ellenőrzés
- szabályozási, zárási, lefuvatási értékek ellenőrzése, beállítása
- Szűrőbetétek ellenőrzése
- Tömörségi vizsgálat
- Mérőműszerek összehasonlító ellenőrzése
- üzemi adatok rögzítése
- helyszíni jegyzőkönyv vezetése
A karbantartási munkákat évi két alkalommal kell végezni:
tavasszal (április, május )
ősszel (szeptember, október)
Időpont egyeztetés szükséges.
A karbantartási költséget 50-50%-os megosztással nyújthatja be a nyertes ajánlattevő az őszi és tavaszi karbantartás után. A számlákat telephelyenként külön-külön kérjük benyújtani.
Rendelkezésre állás: A nyertes Ajánlattevő köteles 24 órás hibabejelentési ügyeletet fenntartani a szerződés hatálya alatt a hibabejelentés fogadására (telefon, e-mail).
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt legfeljebb 3 órán belül (a Központi Kazánháznál - tekintve a Betegellátás épületeit- a lehető legrövidebb) megkezdi a jelentkező hibaelhárítási munkákat, ha az közvetlen baleset és életveszélyt okozhat és a lehető legrövidebb idő alatt elvégezi azokat. A nyertes vállalkozónak rendelkeznie kell a berendezések azonali javításához vagy cseréjéhez szükséges berendezésekkel, alkatrészekkel.
Számlázás:
A nettó éves átalány karbantartási díjnak tartalmaznia kell a szerződésszerű teljesítéshez szükséges valamennyi járulékos költséget – ideértve a kiszállási díjat, a fuvarozás, a tárolás, a rakodás, a szakmunka, a segédmunka díjait és szükséges géphasználati díjakat, a felhasznált rezsianyag és hatósági engedélyek költségeit is -, valamint a különféle vámköltséget és adókat. A nettó árak ÁFÁ-t nem tartalmaznak.
A szükséges javításokhoz esetenként beszerelésre kerülő cserealkatrészek árát külön egyeztetni kell a Megrendelővel. Csak a Megrendelő által elfogadott árajánlatban szereplő alkatrészek építhetők be (havária vagy sürgős esetben telefonos vagy szóbeli egyeztetés). A cserealkatrészek árát a teljesítés igazolás aláírása után a vállalkozó a szerződött összegen felül számlázhatja a Megrendelő felé.
A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban igény esetén az Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:
Információ: Fekete Tibor, Tel.: +36 70/331-9569
A pályázatban való részvétel feltétele/ ajánlati feltételek:
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: stud-geleva@szte.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Fekete Tibor, Tel.: +36 62/545-636; E-mail: fekete.tibor@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: stud-geleva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: H-Energia Szabályozó Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 104 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B