Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13321


Módosult műszaki leírás, költségvetés és szerződés

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégiumban vendégszobák hűtési rendszerének javítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13321

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 28 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület átadásától számított 30 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

SZTE Károlyi Mihály Kollégium (6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.) vendégszobák hűtési rendszerének javítása

Teljesítés tervezett időpontja:

A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadásától számított 30 munkanap.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az SZTE Károlyi Mihály Kollégium (6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.) vendégszobák hűtési rendszere jelen állapotban nem korszerű, a beruházás célja ezen elavult folyadékhűtő cseréje új, a mai kor követelményeit kielégítő berendezésre!

A beszerzés részletes ismertetése:

A projekt keretében megvalósítandó:

-Meglévő folyadékhűtő elbontása, ártalmatlanítása

-Új Galletti MPET18-C0AC 19 kW kompakt folyadékhűtő berendezés telepítése

-Daruzási munka (folyadékhűtő le- és felhelyezése)

-Folyadékhűtő csőszerelés, elektromos szerelés

-Csőszigetelések javítása

-Beüzemelés, próbaüzem, átadás

-Hatósági regisztráció szivárgásvizsgálattal

-Hűtési hőcserélő beépítése 19 kW

-Primer oldali puffer tartály beépítése 100 l

-Primer oldali fűtési kör feltöltése 60 l glikollal, ezen száz térfogatszázalék glikol hígítása lágyvízzel harminc térfogatszázalékra

-Szekunder oldali hidraulikus leválasztó sorba kötése

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a meglévő rendszer bontására, az új gépészeti rendszerek kiépítésére, illetve a kapcsolódó elektromos munkákat.

Kérjük, hogy csak a kiírásban és az árazatlan költségvetésben megadott anyagokra, berendezésekre adjon be ajánlatot, vagy ezekkel ár- érték arányos, illetve műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre. Kérjük a beadott árazott költségvetésben helyettesítő termékek esetén a kiajánlott anyagok paraméterei is szerepeljenek, hogy abból megállapítható legyen az adott anyagnak és tartozékainak kiíráshoz képest való megfelelése.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek 2 példányban:

  • beüzemelési jegyzőkönyv
  • garanciapapírok
  • beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek (magyar nyelvű)
  • bontási hulladék nyilvántartó lap, hulladék kezelő átvételi nyilatkozat
  • kivitelezői nyilatkozat

Alkalmassági feltételek:

Az ajánlattevő alkalmas, amennyiben rendelkezik az alábbi szakemberekkel (melyek igazolását kérjük az ajánlati dokumentációhoz csatolni!):

  • 1 fő gépész szerelő
  • 1 fő villanyszerelő

 

Általános előírások:

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül. A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. Vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újrahasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az átadási dokumentációhoz.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, útban lévő berendezések vagy szerelvények bontását és visszaszerelését, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni, az eredeti állapotot kialakítani. Az elvégzendő munkákat I. osztályú minőségben kell elkészíteni, az érvényben lévő munkavédelmi és balesetvédelmi előírások betartásával. A beépített anyagoknak megfelelőségi bizonylattal kell rendelkezniük.

A munka nem építési engedély köteles.

 

Pályázat beadását megelőzően helyszíni bejáráson lehet opcionálisan részt venni az alábbiak szerint.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít előzetes időpont egyeztetést követően.

Helyszín: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt.74. Találkozó: bejárat előtt

Helyszíni kapcsolattartó: Csányi Máté, Tel.: +36-30/1464373


A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.


A nyertes pályázó feladata/ egyéb ajánlati feltételek:

  • az ismertetőben meghatározott munkák elvégzése
  • elvárt jótállás 36 hónap
  • az átláthatósági nyilatkozatot és a kitöltött felolvasólapot kérjük a hivatalos ajánlathoz csatolni
  • a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltése és az ajánlathoz történő csatolása

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

A számlák fizetési határideje utólagos átutalással 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap2.doc
Módosított_epitesi_kivitelezesi_szerzodes_tervezet_karolyi_koll_hutesrednszer_javitas.docx
Költségvetés árazatlan.xlsx
Műszaki_leíras.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: stud-geleva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Csányi Máté, Tel.: +36-30/146-4373; E-mail: csanyi.mate@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: stud-geleva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csányi Máté, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/146-4373

email: csanyi.mate@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Antarktisz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 295 000,-Ft+ÁFA