Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13294


Módosított árazatlan költségvetés és kiviteli tervdokumentáció, szakmai kérdésekkel és válaszokkal kiegészítve!

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Mérnöki Kar, Mars tér 7. szám alatti épületében meglévő, elavult kazánok cseréje, fűtéskorszerűsítés, kapcsolódó gázellátási, szellőzési kivitelezési munkák kiviteli tervek alapján
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13294

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 09 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződésben foglaltak szerint

A beszerzés rövid ismertetője:


A beszerzés tárgya: SZTE Mérnöki Kar, Mars tér 7. szám alatti épületében meglévő, elavult kazánok cseréje, fűtéskorszerűsítés, kapcsolódó gázellátási, szellőzési kivitelezési munkák kiviteli tervek alapján

Helye: 6724 Szeged, Mars tér 7.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar - 6724 Szeged, Mars tér 7. számú épület alagsorában működő gázkazánok elavultak, üzemeltetésük gazdaságtalanná vált, karbantartási költségük is egyre magasabb. Az alkatrész utánpótlás bizonytalan. A fentiek indokolttá tette a leszerelésüket, illetve új, nemesacél hőcserélővel rendelkező kondenzációs gázkazánokra való cseréjüket.

A kazánok cseréje mellett a hőközponti fűtésrendszer átalakítása, valamint a jelenlegi gázhálózat egyes részeinek bontása, új szakaszok, szerelvények kiépítése is szükséges.

A kivitelezési munkákat a csatolt épületgépészeti tervek alapján kell elvégezni.

A munkákat ütemezetten szükséges elvégezni, tekintettel az iskolakezdésre, illetve a fűtési idényre. Ezek alapján a teljesítési határidők, amiket MINDENKÉPP tartani szükséges:

A tantermekben végzendő munkálatokra: 2023.09.15.

A kazánházban végzendő munkálatokra: 2023.10.10.

A munkavégzés előzetes egyeztetés alapján hétvégén is végezhető.

Figyelem! A gáztervek szerint a gázrendszer kivitelezése készülékcserének minősül, így tervezői gázátvétel szükséges a munkák befejezésekor. A tervező ezt 100.000 Ft+ÁFA összegért vállalja. Ezt az összeget a költségvetés 02 Gáz lapjának 5. tételében (Gáz MEO) kérjük szerepeltetni.

 

Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás


A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. A felolvasólap mellé kérjük csatolni a tételes árajánlatot is a mellékelt árazatlan költségvetés alapján, valamint kérjük csatolni a szerelést végző kivitelező jogosultságát igazoló dokumentumokat.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

A vállalkozó egy alkalommal nyújthat be számlát a kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

 

Az ajánlatadás előtt a megrendelő igény szerint lehetőséget ad helyszíni bejárásra előre egyeztetett időpontban.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6724 Szeged, Mars tér 7. porta

Kontaktszemély: Flach Árpád, tel.:+36 30/174-6971, email: flach.arpad@gmf.u-szeged.hu

 

Az intézmény helyszíni kapcsolattartói:

Tiszai Zoltán, gondnok SZTE Mérnöki Kar,

tel.:+36 62/546-011; email: tiszaiz@mk.u-szeged.hu

Maczelkáné Minyó Judit, gazdasági ügyintéző SZTE Mérnöki Kar,

tel.:+36 62/546-007; email: mjudit@mk.u-szeged.hu

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

Teljesítés tervezett időpontja:

A tantermekben végzendő munkálatokra: 2023.09.15.

A kazánházban végzendő munkálatokra: 2023.10.10.

 

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója:

Darvas Imre, irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság - Műszaki és Beruházási Iroda; tel.:+36 62/545-644, email: darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

 

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Flach Árpád, épületgépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság - Műszaki és Beruházási Iroda, tel.:+36 30/174-6971; email: flach.arpad@gmf.u-szeged.hu



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel_- MK kazáncsere kivitelezése Mars tér 7.pdf.doc
Nyilatkozat alvállalkozók bevonásáról_szerk..docx
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_MK kazáncsere_Mód.docx
Szeged Mars tér 7 gépészet árazatlan 230728.xls
Kiviteli tervdokumentáció.zip
Ajánlattevői kérdések válaszai - MK kazáncsere kivitelezése - Mars tér 7 - 20230728.pdf
Mód_Műszaki leírás - MK kazáncsere kivitelezése Mars tér 7._MÓD 20230720.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Flach Árpád, Tel.: +36-30/174-6971; E-mail: flach.arpad@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Flach Árpád, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6971

email: flach.arpad@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: GÉPÉPVILL Kft.
Nyertes ajánlati ár: 27 755 624,-Ft+ÁFA