Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13217

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Központi Kazánüzem vízelőkészítő rendszer elemeinek havi rendszerességű tisztítása, és vegyszeres kezelése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13217

Ajánlattételi határidő: 2023. június 29 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023. július hónaptól kezdődően 12 alkalommal, havonta egyszer elvégzett karbantartást a Megrendelővel történt előre egyeztetett időpontban

A beszerzés rövid ismertetője:

A teljesítés tervezett időpontjait egyeztetni kell a Központi Kazánüzem karbantartási ütemezésével

 

Információt ad: Domonkos Tamás kazánüzem vezető Tel:+36 30/226-0774

 

A beszerzés rövid ismertetése:

Központi Kazánház vízelőkészítő rendszerének tisztítása és vegyszeres kezelése, és a berendezések szükséges karbantartása 2023. július hónaptól kezdődően 12 alkalommal (a feladat nem tartalmazza a vízlágyító berendezéseket!).

 

Az ajánlattevő az ajánlatában röviden ismertesse milyen módszerrel és vegyszerekkel kívánja a kiírt feladatot megvalósítani, illetve mutassa be a feladat elvégzéséhez szükséges szakmai képesítését és hatósági engedélyét.

 

A felhasznált vegyszereknek, technológiáknak rendelkezniük kell az OTH minősítésével és engedélyével. A választott tisztítási technológiánál figyelembe kell venni, hogy a rendszer anyaga jellemzően vas, de egyes részeiben tartalmaz rozsdamentes acél, illetve műanyag elemeket is.

 

A munkavégzés időpontjában (hétvégén) 14 órás üzemszünetet biztosítunk.

 

Az ajánlatokban egy alkalomra szóló egyösszegű vállalási díjat kérünk feltüntetni.



Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés_Kazánház_vízelőkészítő.doc
műszaki leírás.docx
Felolvasólap_vízelőkészítő.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Domonkos Tamás, Tel.: +36-30/226-0774; E-mail: domonkos.tamas@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Domonkos Tamás, üzemvezető SZTE Műszaki Igazgatóság, Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, Központi Kazánház, tel: +36-30/226-0774

email: domonkos.tamas@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ANIL 2000 Bt.
Nyertes ajánlati ár: 4 224 000,-Ft+ÁFA