Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13061


Módosított műszaki leírás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A SZTE Központi Kazánház (6725 Szeged, Semmelweis utca 8.) félig földbe süllyesztett 30 m3-es duplafalú olajtartály fennmaradási engedélyének beszerzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13061

Ajánlattételi határidő: 2023. április 27 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő 120 naptári nap, a vonatkozó hatósági engedélyeztetési eljárás átfutási idejének függvényében

A beszerzés rövid ismertetője:

A munka rövid ismertetése:

A SZTE Központi Kazánházban (6725 Szeged, Semmelweis utca 8.) félig földbe süllyesztett 30 m3-es duplafalú olajtartály fennmaradási engedélyének beszerzése.

 

A nyertes pályázó feladata:

Az olajtartály engedélyeztetése, az engedélyeztetéséhez szükséges munkák elvégzése, dokumentációk elkészítése, beszerzése, az engedélyeztetési eljárás teljes körű lebonyolítása

- A tartályban lévő olaj kiszivattyúzása(kb. 5 m3) majd annak a biztonságos tárolása a vizsgálat végéig

- A tartály tisztítása, a veszélyes hulladék elszállítása és annak kísérő jeggyel való igazolása

- Tartálytisztasági jegyzőkönyv készítése

- A tartály szilárdsági vizsgálata (ultrahangos falvastagság mérés), mérési jegyzőkönyv készítése

- Tömörségi nyomáspróba elvégzése, jegyzőkönyv készítése

- Tartály gépkönyv készítése

- Kivitelezői nyilatkozat kiállítása a tartály szabványos telepítéséről.

- A tartály maximum jelző készülékének vizsgálata és próbája

- A tartályban lévő olaj jelzőúszójának vizsgálata

- Egyéb tartállyal kapcsolatos biztonsági szerelvények vizsgálata

- Szivárgás jelző berendezés működési próbája, szükség szerinti javítása

- Villámvédelmi jegyzőkönyv készítése

- A felszín alatti vizek védelméről szóló (a jelenleg érvényes)Korm. rendelet és a 18/2007. (V.10.) KvVM rendelet alapján FAVI-ENG adatlap kitöltése és benyújtása az illetékes Hatósághoz

- Fennmaradási engedély beszerzése a hatósági díjjakkal együtt

- A vizsgálatok elvégzésének idejét a műszaki-üzemviteli szempontból illetékes vezetővel előre egyeztetni szükséges

- A tartály vizsgálatok elkészítése után kb. 5 m3 tüzelőolaj visszafejtése az olajtartályba.

 

Figyelem! Jelen ajánlattételi felhívásra csak azok a Vállalkozók nyűjthatnak be érvényes árajánlatot, akik a 2023. április 20-án, csütörtökön, 10:00 órakor tartott helyszíni bejáráson részt vettek és ezt aláírásukkal igazolták.

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

A műszaki átadás feltétele:

- A Hatóságoknak benyújtott dokumentációkból 1 pl. átadása a SZTE MI Műszaki és Beruházási Irodának

- Hatósági igazolások átadása a benyújtott dokumentációkról

- A fennmaradási engedély átadása

 

A pályázatban való részvétel feltétele (melyekről az igazoló dokumentumokat, kérjük az alánlathoz csatolni):

- A pályázónak vagy alvállalkozójának rendelkeznie kell érvényes hulladékszállítási engedéllyel

- A pályázónak vagy alvállalkozójának rendelkeznie kell érvényes Környezetmérnöki tervezői jogosultsággal

 

Ajánlatukban egyösszegű árajánlatot várunk melynek tartalmaznia kell a hatósági díjak költségét is! A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés_KK olajtartály hatósági engedélyeztetése.doc
Műszaki Leírás Engedély Webra Központi kazánház fennmaradási engedély.docx
Felolvasólap KK Olajtartály engedélyezése.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
tartály fennmaradó.jpg

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Domonkos Tamás, Tel.: +36-30/226-0774; E-mail: domonkos.tamas@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Domonkos Tamás, mb. kazánház üzemvezető SZTE Központi Kazánház, tel: +36-30/226-0774

email: domonkos.tamas@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: OTTA TRIÓ Kft.
Nyertes ajánlati ár: 9 950 000,-Ft+ÁFA