Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13054
Ajánlattételi határidő: 2023. április 24 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő ablak és split, multi klímaberendezések eseti javítása, karbantartása, tisztítása, fertőtlenítése.
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:
Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig.
A teljesítés helyei:
Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél.
A beszerzés tárgya és mennyisége, ajánlattételi/ árazási szempontok: ld. csatolt műszaki leírás
Ajánlati feltételek és alkalmassági/alkalmatlansági szempontok: ld. csatolt műszaki leírás
Általános követelmények: ld. csatolt műszaki leírás
Műszaki és szakmai alkalmasság igazolásához megkövetelt adatok és a megkövetelt igazolási módok az alábbiak (pályázat mellékleteként kötelezően csatolandó anyagok!):
Műszaki, szakmai alkalmasság igazolására beadandó dokumentumok, amelyeket az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának együttesen szükséges benyújtani:
-
Nyilatkozzon, hogy rendelkezik 2 db szerviz kocsival és nyújtsa be forgalmi engedélyének egyszerű másolatát. Ha nem a szerviz kocsi tulajdonosa, akkor nyújtsa be a használati jogát tartalmazó szerződés egyszerű másolatát.
-
Nyilatkozzon, nyertesség esetén biztosítani fog kosaras szerviz kocsit (min: 12m).
-
Mutassa be szakembereit az általuk aláírt szakmai önéletrajzzal (amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, valamint amely ismerteti képzettségüket és végzettségüket) és csatolja a képesített személyek érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
-
Kérjük, adja meg a Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében szereplő Céges regisztrációs számát.
Az alkalmasság minimum követelménye (i):
Műszaki, szakmai alkalmasságot kizáró tényező, amelynek az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe vett alvállalkozók együttesen is megfelelhetnek.
Alkalmatlannak minősíthető az ajánlattevő, ha
Alkalmatlan, ha nem csatolja a képesített személyek (6 fő) érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
Alkalmatlan, ha nem szerepel érvényes regisztrációval Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében
Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik ISO 9001, ISO 14001, minősítéssel.
Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 fő munkabiztonsági (pl. SCC/VCA) szakemberrel.
Konzorciumi partnerség esetén a konzorciumi tagok közül legalább egyik tagnak rendelkeznie kell a fenti feltételekkel!
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és felolvasólapot az ajánlatukhoz (2.sz._melleklet_arazotabla) csatolni.
Letölthető állományok:
2.sz._melleklet_arazotabla.xlsxatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxfelolvasolap.docmuszaki_leiras.docxnyilatkozat_alvallalkozok_bevonasarol_szerk..docxVállalkozási keretszerződés tervezet és 1.sz. melléklet_Klíma karb..docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási keretszerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Sári Krisztián, Tel.: +36 62/545-646; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646
email:
sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Klímakarb-2023 Konzorcium
Nyertes ajánlati ár: 14 894 500,-Ft+ÁFA