Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13054

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő ablak és split, multi klímaberendezések eseti javítása, karbantartása, tisztítása, fertőtlenítése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13054

Ajánlattételi határidő: 2023. április 24 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig

A beszerzés rövid ismertetője:


Tárgy: Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő ablak és split, multi klímaberendezések eseti javítása, karbantartása, tisztítása, fertőtlenítése.


Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:

Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig.

 

A teljesítés helyei:

Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél.

 

A beszerzés tárgya és mennyisége, ajánlattételi/ árazási szempontok: ld. csatolt műszaki leírás

 

Ajánlati feltételek és alkalmassági/alkalmatlansági szempontok: ld. csatolt műszaki leírás

 

Általános követelmények: ld. csatolt műszaki leírás

 

Műszaki és szakmai alkalmasság igazolásához megkövetelt adatok és a megkövetelt igazolási módok az alábbiak (pályázat mellékleteként kötelezően csatolandó anyagok!):

Műszaki, szakmai alkalmasság igazolására beadandó dokumentumok, amelyeket az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának együttesen szükséges benyújtani:

  • Nyilatkozzon, hogy rendelkezik 2 db szerviz kocsival és nyújtsa be forgalmi engedélyének egyszerű másolatát. Ha nem a szerviz kocsi tulajdonosa, akkor nyújtsa be a használati jogát tartalmazó szerződés egyszerű másolatát.
  • Nyilatkozzon, nyertesség esetén biztosítani fog kosaras szerviz kocsit (min: 12m).
  • Mutassa be szakembereit az általuk aláírt szakmai önéletrajzzal (amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, valamint amely ismerteti képzettségüket és végzettségüket) és csatolja a képesített személyek érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
  • Kérjük, adja meg a Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében szereplő Céges regisztrációs számát.

 

Az alkalmasság minimum követelménye (i):

Műszaki, szakmai alkalmasságot kizáró tényező, amelynek az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe vett alvállalkozók együttesen is megfelelhetnek.

 

Alkalmatlannak minősíthető az ajánlattevő, ha

Alkalmatlan, ha nem csatolja a képesített személyek (6 fő) érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.

Alkalmatlan, ha nem szerepel érvényes regisztrációval Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében

Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik ISO 9001, ISO 14001, minősítéssel.

Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 fő munkabiztonsági (pl. SCC/VCA) szakemberrel.

Konzorciumi partnerség esetén a konzorciumi tagok közül legalább egyik tagnak rendelkeznie kell a fenti feltételekkel!


Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és felolvasólapot az ajánlatukhoz (2.sz._melleklet_arazotabla) csatolni.



Letölthető állományok:
2.sz._melleklet_arazotabla.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasolap.doc
muszaki_leiras.docx
nyilatkozat_alvallalkozok_bevonasarol_szerk..docx
Vállalkozási keretszerződés tervezet és 1.sz. melléklet_Klíma karb..doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási keretszerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: +36 62/545-646; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Klímakarb-2023 Konzorcium
Nyertes ajánlati ár: 14 894 500,-Ft+ÁFA