Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13029
Ajánlattételi határidő: 2023. április 26 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület igazolt átadását követő 120 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
FIGYELEM! Jelen ajánlattételi felhívás módosításra került a műszaki leírás és a költségvetés tekintetében, valamint kiegészítésre került az ablak konszignációval és a csatlakozási pontokkal. Kérjük, hogy ajánlattétel előtt feltétlenül tekintse meg újra a csatolt dokumentumokat!
A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Anatómiai, Szövet- és Fejlődéstani Intézet Szeged, Kossuth Lajos sgt. 38. sz. épületben a régi Orvosi Vegytani Intézet felújítása.
Teljesítési határidő: A munkaterület igazolt átadását követő 120 naptári nap
Tervezett teljesítési időszak: 2023. május-augusztus
A beszerzés rövid ismertetője: Építészet, elektromos, gépészet szakágakra kiterjedő belső felújítás a mellékelt műszaki leírásban és tételes költségvetésben részletezett műszaki tartalommal
Feladat részletes leírása: ld. csatolt műszaki leírás!
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
Általános előírások: ld. csatolt webra kiírás
Átadáshoz szükséges dokumentumok:
- Kivitelezői nyilatkozat
- Felelős műszaki vezetői nyilatkozat
- Beépített anyagok teljesítmény nyilatkozatai (Magyar nyelvű)
- Érintésvédelmi jegyzőkönyv
Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Kapcsolattartó az Intézet részéről: Gavrán Tibor SZAOK Anatómiai, Szövet- és Fejlődéstani Intézet
+36 30/92 82 230, gavran.tibor@med.u-szeged.hu
Helyszíni bejárás időpontja: 2023. április 14. (péntek) 10 óra
Helye: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 38. főbejárat
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Vállalkozó kizárólag:1 db rész számla a nettó vállalási ár 50 %-a.
1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál
A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó átalány vállalkozói díjra.
A számlák fizetési határideje 30 naptári nap. Megrendelő előteljesítést elfogad.
Letölthető állományok:
Mód_Építési-Kivitelezési szerződés tervezet és 1.sz. melléklet_SZAOK labor kialakítás.docxwebra kiírás.docxfelolvasolap.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxAblak konszignáció.docxÁrazatlan költségvetés módosított.xls1.sz. mell_tetőtér alaprajz.pdfCsatlakozási pontok.jpgMódosult műszaki leírás.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Stammer Árpád, Tel.: +36-62/544-150; E-mail: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Stammer Árpád, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-150, +36 (62) 544-000/4150
email:
stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 20 964 661,-Ft+ÁFA