Igény megnevezése: „SZTE Károlyi Mihály Kollégium B épület hátsó lépcsőházának ablakcseréje (19 db) műanyagra, bukó-nyíló kivitelben, gyerekzárral felszerelve”
Munkaterület átadása: a szerződés aláírását és az ablakok legyártását követően
Befejezési határidő: munkaterület dokumentált átadástól számított 30 naptári nap
Helyszín: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.
Igény rövid szakmai leírása: B épület hátsó lépcsőházának ablakcseréje (19 db) műanyagra, bukó-nyíló kivitelben, gyerekzárral felszerelve
A kollégium épületében az évek során elsősorban a lakószobák ablakai ki lettek cserélve energiatakarékos műanyag nyílászárókra. A komfortérzet további növelése és a homlokzat egységesítése céljából folyamatosan gondoskodunk a még megmaradt korszerűtlen nyílászárók lecseréléséről.
Munkával kapcsolatos tudnivalók:
Figyelem! Jelen eljárásra csak azok a Vállalkozók adhatnak érvényes ajánlatot, akik a 2023. március 30-án, csütörtökön, 9:00 órakor tartott helyszíni bejáráson megjelentek és azt aláírásukkal igazolták.
Egyéb elvárások:
A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb.) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.
A munka nem építési engedély köteles.
A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).
A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.
Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosítás szükséges.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:
Nettó összeg:………………………..,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
Nettó tartalékkeret (5%):………………,- Ft
Tartalékkeret ÁFA 27%:……………..…,- Ft
Bruttó tartalékkeret:……………..………,- Ft
Tartalékkerettel növelt bruttó ár:.………,- Ft
Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.
Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.
A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet. Megrendelő előteljesítést elfogad.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Milihovszki Karolina, Tel.: +36-62/545-625, +36-30/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Alp-Favill '96. Kft.
Nyertes ajánlati ár: 9 014 598,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B