Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13005


Módosított műszaki leírás, árazatlan költségvetés és szerződéstervezet!

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium B épület hátsó lépcsőházának ablakcseréje (19 db) műanyagra, bukó-nyíló kivitelben, gyerekzárral felszerelve
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13005

Ajánlattételi határidő: 2023. április 11 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált átadástól számított 15 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igény megnevezése: SZTE Károlyi Mihály Kollégium B épület hátsó lépcsőházának ablakcseréje (19 db) műanyagra, bukó-nyíló kivitelben, gyerekzárral felszerelve

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását és az ablakok legyártását követően

Befejezési határidő: munkaterület dokumentált átadástól számított 30 naptári nap

Helyszín: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.

 

Igény rövid szakmai leírása: B épület hátsó lépcsőházának ablakcseréje (19 db) műanyagra, bukó-nyíló kivitelben, gyerekzárral felszerelve

A kollégium épületében az évek során elsősorban a lakószobák ablakai ki lettek cserélve energiatakarékos műanyag nyílászárókra. A komfortérzet további növelése és a homlokzat egységesítése céljából folyamatosan gondoskodunk a még megmaradt korszerűtlen nyílászárók lecseréléséről.

 

Munkával kapcsolatos tudnivalók:

  • Az épület 10 emeletes, a lépcsőházban meglévő ablakok fém szerkezetűek, 385/185 cm méretűek három osztással, melyeket el kell távolítani.
  • A beépítendő új ablakoknak korszerű műanyagból kell készülniük a meglévővel megegyező méretben, megegyező kiosztásokkal, 2 rétegű üvegezéssel, fehér színben. Mindhárom szárny nyíló, a középső szárny bukó-nyíló kivitelű legyen kulcsos gyerekzárral felszerelve.
  • Az eredeti kiosztástól eltérni nem lehet, ezért a sorolások statikai sorolóval történjenek.
  • A beépítést követően külső, belső takaróléc elhelyezése szükséges.
  • A külső oldalon a jelenlegi párkány eltávolítása szükséges, majd pótlása a jelenlegivel megegyező kialakítással, fém szerkezettel.
  • Nyílászárók cseréjét követően a falazat helyreállítása is szükségessé vállhat

 

Figyelem! Jelen eljárásra csak azok a Vállalkozók adhatnak érvényes ajánlatot, akik a 2023. március 30-án, csütörtökön, 9:00 órakor tartott helyszíni bejáráson megjelentek és azt aláírásukkal igazolták.

 

Egyéb elvárások:

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb.) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosítás szükséges.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

Nettó tartalékkeret (5%):………………,- Ft

Tartalékkeret ÁFA 27%:……………..…,- Ft

Bruttó tartalékkeret:……………..………,- Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ár:.………,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet. Megrendelő előteljesítést elfogad.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Mód_Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_Károlyi Kollégium ablakcsere.docx
Mód_Műszaki tartalom.doc
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
árazatlan költségvetés.xls
karolyi_0.pdf
karolyi_x.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Milihovszki Karolina, Tel.: +36-62/545-625, +36-30/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36-30/554-9803

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Alp-Favill '96. Kft.
Nyertes ajánlati ár: 9 014 598,-Ft+ÁFA