A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal belső felújítása.
A teljesítés helyszíne: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 109.
Teljesítési határidő: A munkaterület igazolt átadását követő 90 naptári nap
Tervezett teljesítési időszak: 2023. július és október között
Az alábbi ütemezés szerint: I. ütem. Első emelet, tetőtér, lépcsőház felújítási munkái.
A munkaterület átadásának tervezett időpontja: 2023. július 15.
Befejezési határidő: 60 naptári nap.
II. ütem. Földszint felújítási munkái.
A munkaterület átadásának tervezett időpontja: 2023. szeptember 15.
Befejezési határidő: 30 naptári nap.
A beszerzés rövid ismertetője: Belső festés, mázolás és parketta burkolat felújítási munkák valamint az ezekhez kapcsolódó előkészítő és kiegészítő munkák elvégzése. A meglévő teakonyha rész áthelyezése. A munkák a mellékelt árazatlan költségvetés szerinti műszaki tartalommal készülnek.
Mivel a munkavégzés műemléki védelem alá eső épületben történik, kérjük az ajánlatban műemléki jogosultsággal rendelkező felelős műszaki vezető megadását, a kivitelezés időtartama alatti rendelkezésre állásának igazolását.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
A munka nem építési engedély köteles. Nem esik fordított adózás alá.
A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.
A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).
A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.
Az érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.
Helyszíni bejárás helye és ideje:
Helyszín: Szeged, Tisza Lajos krt. 109., találkozó az épület főbejáratánál
Időpont: 2023. március 28. (kedd), 10:00 óra
Kapcsolattartó az Intézet részéről: Bulik Péter előadó, +36-62/ 545-835, bulik.peter@med.u-szeged.hu
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Vállalkozó kizárólag: 1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál.
A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó átalány vállalkozói díjra.
A számlák fizetési határideje: végszámla 30 naptári nap.
Megrendelő előteljesítést elfogad.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Stammer Árpád, Tel.: +36-62/544-150; E-mail: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Walter Építőipari Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 392 574,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B