Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PM12721

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK Nyugati Telephely, „C” épület mentőbejárati ajtó cseréje automata tólóajtóra
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PM12721

Ajánlattételi határidő: 2022. november 24 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a munkaterület dokumentált átadásától számított 6 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: SZTE SZAKK Nyugati Telephely, „C” épület mentőbejárati ajtó cseréje automata tólóajtóra


A munka magába foglalja:

SZTE SZAKK Nyugati Telephely "C" Épület mentőbejárati ajtó cseréje komplett új automata ajtó és portálszerkezetre.

Méretek:

Ajtó beépítési méret: 3140 X 2300 mm

Szabad nyílásméret: 1500 X 2200 mm

Kettőszárnyú automata tolóajtó, fix oldalrészekkel

Ajtó üvegezése: 4ESG-18-4ESG biztonsági üvegezés

Fix oldalrész üvegezése: 4ESG-18-4ESG biztonsági üvegezés

Szükséges felszereltség:

Automata ajtó fogadó portálszerkezet 1 db

Tolóajtó automatika, burkolattal 1 db

Nyitóegység tűzjelzőhöz, csatlakozási lehetőséggel 1 db

Ajtószárnyak 4ESG-18-4ESG biztonsági üvegezéssel 2 db

Elektromos zár, zárkioldóval 1 db

Digitális kezelő 1 db

Vészleállító gomb falon kívüli 1 db

Hálózati leválasztó kapcsoló 1 db

Irányérzékeny radar 1 db

A meglévő, elhasználódott, bontandó portál és ajtószerkezet helyére szükséges beépíteni az új portál és automata ajtó szerkezetet. A szükséges vezetékelvezetést a meglévő rendszerekhez illeszkedő, szabványos, esztétikus módon kell kialakítani.

Mennyiség: 1 klt

Komplett, üzembe-helyezett és „D” tervi megvalósulási dokumentációval kiépített rendszer adható át üzemeltetésre.

2 év garancia szükséges!

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

Kivitelezés időtartama: szerződéskötéstől 6 hét

Fizetés: a sikeres műszaki átadás-átvételt és hiánytalan „D” tervi dokumentálást követően teljesítés-igazolással mellékelt, kiállított számla ellenében, 30 napos átutalással

Kizárólag komplett, teljes körű megvalósítást tartalmazó ajánlat hirdethető ki nyertesként.

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra igény esetén lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:

Kapcsolattartója: Dunai Károly (dunai.karoly@med.u-szeged.hu); Tel.: 06/30-334-6160

Teljesítés:

  • A vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
  • A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető

A pályázatból kizáró okok:

  • Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása

Általános követelmények, előírások: ld. csatolt specifikáció

A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.



Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés_Mentőbejárati ajtócsere.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Specifikáció_Mentőbejárati ajtócsere.docx
Vállalkozási szerződés-tervezet_Mentőbejárati ajtócsere.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető

martonosi.attila@szte.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, műszaki menedzser SZTE Műszaki Igazgatóság Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734

email: puskas.izabella@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Label Door Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 648 000,-Ft+ÁFA